Nutten
Ja, så hade man då äntligen sin digitalkamera på plats. Som jag har väntat! Tänkte bara visa en liten bild på gubben i lådan....eller snarare min honkatt i krukan! smile.gif




Större bild på sötnosen hittas i mitt album "Mintha"
yla
en sån söt liten kisse
o du har samma stil som jag då du fotar
rolleyes.gif biggrin.gif
renate
Jättefin bild på din lille sötnos. Grattis till digitalkamera.Men vad mena du med samma stil oldwolfie?en som inte fattar. ohmy.gif huh.gif
Renate
Nutten
Samma stil? Hänger inte heller med...nu har jag i alla fall lagt in ytterligare en rolig bild på katten i albumet. Det är lätt att fota den damen smile.gif rolleyes.gif
Posse
CITAT (Nutten @ 17-01-2004, 11:35)
Samma stil? Hänger inte heller med...nu har jag i alla fall lagt in ytterligare en rolig bild på katten i albumet. Det är lätt att fota den damen  :) rolleyes.gif

Din kattdam tycks ha vissa talanger som balettdansös! smile.gif

yla
CITAT (Nutten @ 17-01-2004, 11:35)
Samma stil? Hänger inte heller med... smile.gif rolleyes.gif


jag menar den här stilen liggandes ner på backen för at få den bästa bilden
laugh.gif biggrin.gif wub.gif
mej hittar man ofta också me ändan i vädret
så de va den stilen jag menade smile.gif laugh.gif
Fialotta
Vilken liten söt kattunge som kryper under dig Nutten,
jag såg inte den förrän jag gick in i ditt album och gjorde bilden stor...

vilken liten sötis wub.gif rolleyes.gif
Nutten
Jag visste inte ens om att kattungen var där förrän efteråt! Det var minstingen i gänget, Roy heter han.
Åsa K, zon 1
unsure.gif

Men...var är de andra korten från din balkong "Nutten"?
Jag mins att du hade fantastiska bilder i vidvinkel...eller ...var det på ett annat album wacko.gif wacko.gif
*Felix matte*
En liten undran rolleyes.gif
Tar Mintha danslektioner tongue.gif biggrin.gif
Almdalen
CITAT (Nutten @ 16-01-2004, 23:35)
Ja, så hade man då äntligen sin digitalkamera på plats. Som jag har väntat! Tänkte bara visa en liten bild på gubben i lådan....eller snarare min honkatt i krukan! smile.gif




Större bild på sötnosen hittas i mitt album "Mintha"

Grattis till Kameran, visst är det roligt att kunna fota allt utan att det kostar något. Motiv är det aldrig svårt att hitta med en sådan härlig katt.
/Ingegerd
Nutten
CITAT
Men...var är de andra korten från din balkong "Nutten"?
Jag mins att du hade fantastiska bilder i vidvinkel...eller ...var det på ett annat album
Hade så ont om utrymme, så jag tog bort de bilderna. Kommer ändå komma nya när säsongen sätter igång igen! Redan nu skiljer sig balkongen från hur den var förra sommaren, men det får du se senare smile.gif

Får nog skaffa mer utrymme om jag ska få plats med alla härligheter!

CITAT
En liten undran
Tar Mintha danslektioner

Nja, hon tar hopplektioner varje dag, men jag har inte direkt några krav på hur hoppen ska se ut laugh.gif Det finns alla möjliga varianter och jag bara hoppas att jag kan fånga alla på bild. Den största utmaningen blir nog att få hennes fantastiska fyrfotahopp på bild, för det kommer bara när hon är på bushumör och blir överraskad. STUDS säger det tongue.gif biggrin.gif laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon