silos
Det är intressant hur alla konst ide kommer till mig och många av dessa är från Internett.
Mina drömmar ger också en massa ide till mig...

För närvarande virkar och stickar jag för brinnande livet så att mina "konstverk" blir klara till Strängnäs" festligheten,som brukar vara i mitten av denna månad...och nattens timmar blir minn "Guerilla-attack"här i våran stad biggrin.gif

Min "konstnärsbana" började för mig redan när jag var en liten flicka och det är det bästa sättet att utöva konst är att LEKA och det gör jag verkligen dagarna i ända och mår väldigt bra av detta yaay.gif bravo.gif biggrin.gif
Något som jag önskar till våran gård är en gunga som även jag kan sitta i med min breda rumpa,skall fråga hyresvärden...vem vet om han går med på det!?
Jag skulle även vilja att det ordnades regnskydd på lekplatsen så att vi som vill kan sitta där även då det regnar och lyssna på smattret av regnet på taket....
Vad tror ni?

När jag är ute på gården så fladdrar gardinerna och jag kan se en och en annan ansikte som skymtar och glada leenden wub.gif Mina grannar är så goa och jag har lärt känna så gott som alla här i "mitt" hyreshus wub.gif
"Igognito" har jag allrdig kunnat vara oavsätt var jag har bosatt mig...storstad (Paris) eller små byar,eller förorter.
Det är säkerligen att jag har enormt behov av att bli sedd smile.gif och att jag vill hjärtans gärna dela med mig av min glädje smiley_small_hug.gif

Förritiden skrev och tjatade jag om kärlek utan villkor i det oändliga,men numera vet jag att jag inte kan älska någonting eller någon utan något slags villkor eller krav,jo Jesus, mina vovvar och naturen älskar jag förbellslöst! smiley_small_hug.gif wub.gif smiley_small_hug.gif

Hur är det med er här på Odla,leker ni mycket,litet,mittimellan eller inte alls?

Fny
Jag är mycket lekfull på alla möjliga sätt! tummenupp.gif biggrin.gif Bara för att man är vuxen så måste man ju inte vara tråkig! naughty.gif
silos
CITAT (Fny @ 11-07-2010, 14:58) *
Jag är mycket lekfull på alla möjliga sätt! tummenupp.gif biggrin.gif Bara för att man är vuxen så måste man ju inte vara tråkig! naughty.gif


HÄRLIGT HÄRLIGT HÄRLIGT!!! Det är bara att många vuxna har glömt leken -cry-.gif
yaay.gif bravo.gif smiley_small_hug.gif kompiskram.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon