silos
Se nu till att ni andra inte håller på och tänker dagarna i ända för DÅ kan det gå lika illa för er som det blev för mig,när mina tankar om dittan och dattan bara snurrade yahoo.gif

026.JPG


5_5_2009 030.jpg


001.JPG


Det är bra mycket bättre att vara utan snurrande tankar...ute i trädgården,bada,fika.....
smiley_small_hug.gif


028.JPG
Jag blev verkligen glad när jag kom för att kolla vad ni har skrivit till svar biggrin.gif
Och jag lyckades med vad jag ville:att dela med mig av min glädje! smiley_small_hug.gif

I morse väcktes jag av en glad gäng av vovsingar som tyckte att NU skall vi ut matte och ut gick vi på en härlig morgonpromenad!

Jag satte igång med tänkandet och resultatet kan ni se här ovanför. a0a.gif

Nu önskar jag er allihoppa en riktigt bra dag! smiley_small_hug.gif

skogstroll
stackare har du bara en näsborre whistling.gif
Alexander-VG-zon3
ojsan giggle.gif
Gossen Ruda
Du är allt en lustig typ du, solis. biggrin.gif
Chamomille
CITAT (skogstroll @ 15-07-2010, 14:00) *
stackare har du bara en näsborre whistling.gif

rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif
Oj oj... Tårarna rinner här... Ur två ögon.
Aqvakul
Du är go´du Solis! smiley_small_hug.gif kompiskram.gif
Amaryllis
Oj... Det där var oväntat...
Wilmer
Fniss, du e för skön kompiskram.gif
malcolm
Skrattar gott! Roligt med humorister på forumet. tummenupp.gif
gnon49
Ja att vi tillhör primaterna går inte att missta sig på när man ser sista bilden. w00t.gif
Tikka
ohmy.gif Oj är det så man ser ut när man tänker för mycket a0a.gif
Med de varnande orden åker jag ut till havs i morgon smile.gif
Motti
Men all sin da !hur kom du över bilder på mig a0a.gif ja det var ett gott inlägg som fick en att skratta gott,precis vad jag behövde 000.gif
Biggan_
Solis, du är dej lik! Nä, inte på bilderna giggle.gif , men ditt leksinne! kompiskram.gif
Motti
Ja visst är det tur att det finns människor som förgyller tillvaron kompiskram.gif
Chamomille
Jaa, det fick iaf mig att skratta hejdlöst i en kvart biggrin.gif
Motti
Ja oj vad det är skönt att få sig ett riktigt skratt rotfl.gif milde tid;)
Chamomille
Och hade du flyttat spegeln lite Silos så hade du fått 4 näsborrar smiley_small_hug.gif
silos
Tack alla vänner för era svar!
Jag vill tro att dela med mig glädje har kanske blivit min livsuppgift,efter att jag var för länge sedan (från tonåren till mitten av 90talet) en äkta "surkärring",fastän jag trodde att jag var glad. ohmy.gif

Men livet lär som min pappa alltid sade.Jag som en 15 åring skrattare åt pappa,men han fick rätt!

kvällen 074.JPG

Myosotis
giggle.gif
Jag känner mig ungefär som på den första bilden, har jag tänkt för mycket då eller kan det vara värmen? wink.gif
silos
CITAT (Myosotis @ 16-07-2010, 10:34) *
giggle.gif
Jag känner mig ungefär som på den första bilden, har jag tänkt för mycket då eller kan det vara värmen? wink.gif


Det är nog värmen biggrin.gif du skulle sett mig när solen var som hetast,jag tror att jag var som en våt fläck på stolen framför datorn a0a.gif Jag tror att jag håller på att bli av med en massa fet nu när jag svettas så mycket och inte orkar äta mat och det är jo inte dumt eftersom jag väger 106 kilo!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon