Full version: Ny på forumet
Cherry
Hej!
Ny som jag är (som medlem) jag har under lång tid läst igenom en del trådar och funderar på om man får poäng för antalet inlägg??
Nä skämt åsido, men skriver en del bara för skrivandets skull i alla trådar?
Tycker det är en del som inte har så mycket vettigt att komma med utan mera bara vill se sitt namn/alias framför tråden som sista inläggare...
En tanke bara, helt fel att komma som ny och lägga denna tråd, jag vet, men jag måste fråga!
Hälsningar
C
*Stintan*
Du är välkommen till Odla och du är nog inte den enda som undrat samma sak biggrin.gif
Peztis
Välkommen till Odla.

Bara lite fundersam till varför man skriver ett inlägg som detta det första man gör...
Blomstertanten
Just nu leder Stintan över Cherry !!! tongue.gif
Men det kan ändra sig fort biggrin.gif
Alexander-VG-zon3
nee jag vill leda!!!

CITAT (Peztis @ 20-07-2010, 20:07) *
Bara lite fundersam till varför man skriver ett inlägg som detta det första man gör...


visst blir även jag fundersam. därför kommer jag inte lägga så mycket mer energi på denna tråd.

förresten jag glömde ju ockås att hälsa körsbäret välkommet.
*Stintan*
CITAT (flaxss @ 20-07-2010, 20:16) *
nee jag vill leda!!!



visst blir även jag fundersam. därför kommer jag inte lägga så mycket mer energi på denna tråd.

förresten jag glömde ju ockås att hälsa körsbäret välkommet.


ja nu ligger jag i lä flirting.gif
Aqvakul
Välkommen hit Cherry!

Jag är pratsam och gillar snabba kommentarer. Därför har det blivit väldigt många inlägg.

Är det något mer du undrar över?
Alexander-VG-zon3
CITAT (*Stintan* @ 20-07-2010, 20:19) *
ja nu ligger jag i lä flirting.gif


neee ta i trä, nu ligger jag överst naughty.gif (förlåt nu ska jag inte tramsa mer i denna tråd) over and out.
Meriona
Jag tror att medelåldern är för hög här för att nån skulle finna glädje i att tävla om antalet inlägg. Annat än på skoj då förstås. yes.gif Isåfall måste jag vara en riktig tramsmaja, jag har ju fler inlägg än Stintan som varit medlem sen stenåldern. innocent.gif
Huggorm
Det är antalet inlägg per dag som ger status cool.gif
sommarhumla
Men jag som bara har skrivit strax över 1500 inlägg då, måste jag ööööka takten då????? Jag ligger ju verkligen i lä unsure.gif
Cherry
Tack alla för välkomnandet...även om det var viss tvekan i vissa fall wink.gif
Tja varför öppnar man med ett sånt här inlägg....??
Jag har ju varit "aktiv läsare" (flera år) fast inte medlem….. för att jag finner detta forum bra på många sätt när det gäller odlingserfarenheter!

MEN....som Mr. Irwing säger, så har jag även läst andra trådar, exempelvis på "småprat".
Vissa har jag fastnat totalt i och bara uppdaterat och uppdaterat för att se när nästa "smaskiga" kommentar kommer....lite spännande tycker jag att vissa trådar varit! shy.gif
Jag har personligen lärt mig massor om hur olika vi är som människor!
Och just det ämnet intresserar mig väldigt!
Olikheter..människor!

Om jag ska vara helt ärlig så vet jag inte varför mitt första inlägg hamnade just här….kanske för att jag är en nyfiken person och hade en fråga som jag inte kunde hålla inne med??
Eller för att jag har ett genuint intresse för olikheter??

Kanske någon här har ett bättre förslag?

Jag är liiiiiiite förvånad men dock glad över att mitt första inlägg ändå mottogs just så som jag ville det skulle göra....med humor och öppenhet smile.gif
Piccante
CITAT (Huggorm @ 20-07-2010, 20:29) *
Det är antalet inlägg per dag som ger status cool.gif

Så var det förr på odla. Efter ett visst antal inlägg (5000 tror jag) så stod det inte "medlem" under avataren längre utan man fick välja och själv skriva en titel under sin avatar. För de som låg på tex 4232 inlägg var det retligt nära att få ändra status och då kunde man vara extra aktiv i "tjattrådar" som ordassociationsleken mfl och posta 100 inlägg om dagen.
silos
Hej och välkommen hit!

Saken är den att jag var nummer ett 2005-2006 och skrev i massor....alldeles för många inlägg.
Jag har inte varit och skrivit så mycket efter 2006,men nu är jag tillbaka,jag har faktiskt saknat Odla.

Medmänniskorna är oerhört intressanta och jag får ständigt lärdomar för min egen del tack vare mina medmänniskor!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon