Full version: Resumé, tack.
Gossen Ruda
Här kommer man tillbaka efter en helg i sommarstugan och ser att några trådar är borta och andra kommit till och av kommentarerna att döma har det lekts hela havet stormar här. Eftersom jag haft det lugnt och skönt och inte märkt något skulle det vara bra att få reda på lite fakta i målet. Om nån kan skriva en försiktig sammanfattning här eller skicka PM vore jag tacksam.
Meriona
Ibland är det bättre att vara lyckligt ovetande, Ruda. rolleyes.gif
Välkommen tillbaka till verkligheten. wink.gif
Gossen Ruda
CITAT (Meriona @ 15-08-2010, 21:33) *
Ibland är det bättre att vara lyckligt ovetande, Ruda. rolleyes.gif
Välkommen tillbaka till verkligheten. wink.gif

Inte här, här måste man vara uppdaterad för att hänga med. biggrin.gif Jag saknar en tråd som JAG skapade.
Meriona
CITAT (Gossen Ruda @ 15-08-2010, 21:37) *
Inte här, här måste man vara uppdaterad för att hänga med. biggrin.gif Jag saknar en tråd som JAG skapade.

Vilken då då, har den förkommit? confused.gif
gnon49
Ja det gäller att inte vara mörkrädd när man läser en del inlägg. skepparhistorierna har avlöst varandra likt dålig kiosklitteratur.
Gossen Ruda
Nu hittade jag min tråd, den låg långt ner. biggrin.gif Huvudfrågan kvarstår dock.
Bee
Vad sägs om att skaffa sig en liten pyttelaptop med tillhörande mobilt bredband? - Det funkar finfint om man vill "hänga med"!

Säger en som gjorde just det för ett år sen och har ett år kvar på abonnemanget.... Men det funkar finfint överallt!!

Eh. Glömde det viktiga. Din huvudfråga. - Ruda, det man har missat, det har man missat. Så är det här i världen. Bara att acceptera och gå vidare.
lena:-)
Livet är fullt av tappade trådar blink.gif
.......Förlåt, kunde inte låta bli. Här verkar dock ha gått vilt till. Har inte vart inne på Odla på hela helgen, vet inget om nåt. De gånger jag är inne här önskar jag att jag inte läste på småprat men man dras dit som en här med spanska sniglar dras till mina salladsodlingar. Skrivklådan blir akut men jag lyckas övervinna den. Ibland wink.gif
Lycka till med trådjakten.
Blomstertanten
CITAT (lena:-) @ 15-08-2010, 22:29) *
Livet är fullt av tappade trådar blink.gif
.......Förlåt, kunde inte låta bli. Här verkar dock ha gått vilt till. Har inte vart inne på Odla på hela helgen, vet inget om nåt. De gånger jag är inne här önskar jag att jag inte läste på småprat men man dras dit som en här med spanska sniglar dras till mina salladsodlingar. Skrivklådan blir akut men jag lyckas övervinna den. Ibland wink.gif
Lycka till med trådjakten.

Sitter konstant på händerna! whist.gif biggrin.gif Och då är det inte lätt att skriva. Passade på att lufta fingrarna lite nu tongue.gif
Tror för övrigt att det finns nån inbyggd magnet i småpratsavdelningen unsure.gif
Monica M zon 4
Och jag har varit här hela helgen och inte märkt nåt särskilt. Låter bli att öppna trådar där jag misstänker att det går hett till. Less på att läsa personpåhopp och hårda ord.
Malvia

Det "hettade" till lite i irritations-tråden igår iof inget nytt men ännu ej utrett, mellan vissa som skriver VÄLDIGT mycket här.
herkules
CITAT (Gossen Ruda @ 15-08-2010, 21:29) *
Här kommer man tillbaka efter en helg i sommarstugan och ser att några trådar är borta och andra kommit till och av kommentarerna att döma har det lekts hela havet stormar här. Eftersom jag haft det lugnt och skönt och inte märkt något skulle det vara bra att få reda på lite fakta i målet. Om nån kan skriva en försiktig sammanfattning här eller skicka PM vore jag tacksam.


hyena
Berith
CITAT (Gossen Ruda @ 15-08-2010, 21:29) *
Här kommer man tillbaka efter en helg i sommarstugan och ser att några trådar är borta och andra kommit till och av kommentarerna att döma har det lekts hela havet stormar här. Eftersom jag haft det lugnt och skönt och inte märkt något skulle det vara bra att få reda på lite fakta i målet. Om nån kan skriva en försiktig sammanfattning här eller skicka PM vore jag tacksam.

Vilka trådar är borta? Bättre kanske att låsa dom och låta dom ligga bland andra låsta trådar för att ändå kunna läsas.
Gossen Ruda
Ok, nu är jag uppdaterad. Ingen tråd är borta, jag hade bara svårt att hitta i röran efter ett par dagar. Ny vecka, ny måndag, nya trollinlägg väntas. Dessutom regnar det. Livet leker. biggrin.gif
silos
CITAT (Gossen Ruda @ 16-08-2010, 08:53) *
Ok, nu är jag uppdaterad. Ingen tråd är borta, jag hade bara svårt att hitta i röran efter ett par dagar. Ny vecka, ny måndag, nya trollinlägg väntas. Dessutom regnar det. Livet leker. biggrin.gif


Det blir lättare för dig nu,eftersom jag inte kommer att starta nya trådar!Tror du att jag blir avstängd?
Här skiner solen och livet leker precis som du skriver!
Berith
Aha! biggrin.gif

.... svar på Rudas biggrin.gif!
Huggorm
CITAT (silos @ 16-08-2010, 08:56) *
Det blir lättare för dig nu,eftersom jag inte kommer att starta nya trådar!Tror du att jag blir avstängd?

Idag eller för gott? Nej, jag tror i alla fall inte att du blir avstängd.
silos
CITAT (Huggorm @ 16-08-2010, 09:06) *
Idag eller för gott? Nej, jag tror i alla fall inte att du blir avstängd.


Det återstår att se,men nu är det bra som det är,det räcker med min sagotråd för mig..Skönt om jag inte blir avstängd!
Gossen Ruda
CITAT (silos @ 16-08-2010, 09:16) *
Det återstår att se,men nu är det bra som det är,det räcker med min sagotråd för mig..Skönt om jag inte blir avstängd!

Md tanke på att någon/några som med uppsåt går in för att ljuga och bråka inte blir avstängd är du knappast i fara. Du är dig själv till skillnad från andra.
silos
CITAT (Gossen Ruda @ 16-08-2010, 09:19) *
Md tanke på att någon/några som med uppsåt går in för att ljuga och bråka inte blir avstängd är du knappast i fara. Du är dig själv till skillnad från andra.


smiley_small_hug.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon