Full version: 16 aug 1977
Malvia

Ja, nu förstår jag all Elvis musik som jag hört hela morgonen.

Min föräldrageneration avgudade honom så jag är uppväxt med musiken.
Meriona
P4 Väst har nog inte koll på det, här spelar de allt möjligt annat. smile.gif
Var det då han dog alltså? Är det inte lite konstigt egentligen att "fira" en dödsdag?
Jag gillar många av hans låtar, men inte alla. Hans röst var underbar tycker jag. wub.gif
renate
Jag var i Strömsund och besökte min vännina, jag hörde på radion att Elvis hade dött.På den tiden bodde jag fortfarande i Hamburg.Har inte radio på så jag vet inte hur mycket de spela Elvis är väl på P3 kan jag tro.
Red Top
Elvis, min store idol, när alla andra gillade Tommy Steel, den fjanten naughty.gif .

Hans röst är underbar och vilket tryck i vissa låtar. Scenkläderna och höftvrickningarna var sexiga när han var ung och smal. Sedan bara patetiska. Men rösten, ja rösten den älskar jag fortfarande. wub.gif

Det handlar nog inte om att "fira" hans dödsdag, utan mer om att hedra hans minne.

Jailhouse rock
Hound dog

Malvia
CITAT (Red Top @ 16-08-2010, 13:16) *
Elvis, min store idol, när alla andra gillade Tommy Steel, den fjanten naughty.gif .

Hans röst är underbar och vilket tryck i vissa låtar. Scenkläderna och höftvrickningarna var sexiga när han var ung och smal. Sedan bara patetiska. Men rösten, ja rösten den älskar jag fortfarande. wub.gif

Det handlar nog inte om att "fira" hans dödsdag, utan mer om att hedra hans minne.

Jailhouse rock
Hound dog



Ja, mamma berättade om två läger. Antingen Elvis eller Tommy Steel.

Tragiskt att Elvis bara blev 42 år.
Anki på Öland
CITAT (Red Top @ 16-08-2010, 13:16) *
Elvis, min store idol, när alla andra gillade Tommy Steel, den fjanten naughty.gif .

Hans röst är underbar och vilket tryck i vissa låtar. Scenkläderna och höftvrickningarna var sexiga när han var ung och smal. Sedan bara patetiska. Men rösten, ja rösten den älskar jag fortfarande. wub.gif

Det handlar nog inte om att "fira" hans dödsdag, utan mer om att hedra hans minne.

Jailhouse rock
Hound dog


Exakt! tummenupp.gif
Anki
*Stintan*
CITAT (Red Top @ 16-08-2010, 13:16) *
Elvis, min store idol, när alla andra gillade Tommy Steel, den fjanten naughty.gif .

Hans röst är underbar och vilket tryck i vissa låtar. Scenkläderna och höftvrickningarna var sexiga när han var ung och smal. Sedan bara patetiska. Men rösten, ja rösten den älskar jag fortfarande. wub.gif

Det handlar nog inte om att "fira" hans dödsdag, utan mer om att hedra hans minne.

Jailhouse rock
Hound dog



tummenupp.gif Fast jag minns dagen för att det var min dotters 1-årsdag.

Undrar förresten vart alla Tommy Steelfansen tagit vägen. Finns ju knappt någon som ens vet vem han var.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon