Full version: Någon som minns?
netha
Ser just nu på ... Filharmonikerna i det gröna och kom att tänka på när mitt intresse för klassisk musik och opera födddes ... det var nog i början av 1961.

Någon som vet vad han operasångaren, som alltid hade en femöring i handen när han sjöng , heter ... det var hans framträdande som berörde mig så djupt. wub.gif
netha
CITAT (netha @ 23-08-2010, 22:58) *
Ser just nu på ... Filharmonikerna i det gröna och kom att tänka på när mitt intresse för klassisk musik och opera födddes ... det var nog i början av 1961.

Någon som vet vad han operasångaren, som alltid hade en femöring i handen när han sjöng , heter ... det var hans framträdande som berörde mig så djupt. wub.gif

Ingen som har en susning om vem han var?
Sussie F-Flower
CITAT (netha @ 26-08-2010, 22:24) *
Ingen som har en susning om vem han var?



no.gif
netha
CITAT (Sussie F-Flower @ 26-08-2010, 23:01) *
no.gif

Får försöka med att kontakta Kungliga operan imorron ... de borde väl kanske veta. smile.gif
Sussie F-Flower
CITAT (netha @ 26-08-2010, 23:08) *
Får försöka med att kontakta Kungliga operan imorron ... de borde väl kanske veta. smile.gif



Ja, testa med det! tummenupp.gif
Hoppas dom kan hjälpa.
netha
CITAT (Sussie F-Flower @ 26-08-2010, 23:11) *
Ja, testa med det! tummenupp.gif
Hoppas dom kan hjälpa.

Mailade dem i morse ... men än inget svar.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon