Full version: Fuchian
Malvia
Hej igen

Vi tar det i en egen tråd.

I din kontrollpanel har du en brevlåda. Töm mapparna där.

Man kan inte skriva nåt till dig.
*Stintan*
Hon har säkert blockerat den!
malcolm
Jag är kanske en av de få som faktiskt HAR pratat med fuchian i telefon och tror inte hon är nå´t annat än vad hon utger sig för att vara. Kan hålla med om att vissa av hennes inlägg kan verka mystiska men att helt förkasta henne som människa eller medlem på Odla går jag inte med på!
fuchsian
CITAT (malcolm @ 02-09-2010, 17:49) *
Jag är kanske en av de få som faktiskt HAR pratat med fuchian i telefon och tror inte hon är nå´t annat än vad hon utger sig för att vara. Kan hålla med om att vissa av hennes inlägg kan verka mystiska men att helt förkasta henne som människa eller medlem på Odla går jag inte med på!

Du ÄR den ende som jag har tel. kontakt med, det blev bara så och även om vi har snackat om livet i allmänhet så håller vi inte om allt med varandra.
Malcolm har accepterat mig som jag är och jag honom, men på något plan känner man att det var ett rätt steg och vi kommer nog snackas vid mera, men det är inte forumet som är ett huvudämne, det finns annat som är intressantare än så.

Man kan lära känna varandra genom att lyssna och så himla mycko är jag nog inte, men då lämnar jag bort det extra jag har. det är inte min mening att pracka på den på andra. precis som jag har sagt innan att jag har väninnor i båda sidor, det vardagliga och med konst och sedan mina "andliga" vänner.
det finns ingen som helst svårighet att ta hänsyn till en vän som inte tycker som jag i allt. hur roligt skulle det vara?
Jag får väl mogna till och lära mig mer om forum, det inser jag ju, men jag är mycket vidsynt av mig och vill för det mesta att lära mig mera, inte stanna upp i armarna i kors. .....fuchian...
Malvia
CITAT (malcolm @ 02-09-2010, 18:49) *
Jag är kanske en av de få som faktiskt HAR pratat med fuchian i telefon och tror inte hon är nå´t annat än vad hon utger sig för att vara. Kan hålla med om att vissa av hennes inlägg kan verka mystiska men att helt förkasta henne som människa eller medlem på Odla går jag inte med på!


Hej Malcolm

Denna tråd blev till för att meddela Fuchian en sak, inte för att diskutera henne.

Jag meddelade henne det i en annan tråd när jag såg att hon skrivit där nyss, men det var inte det den tråden handlade om så därför gjorde jag en egen.

Hon får gärna skicka mig ett pm men jag eller nån annan kan inte nå henne på det sättet.
sommarhumla
Aha, det förklarar varför jag inte kunde skriva i din gästbok Fuchian. Ville så gärna skriva ett meddelande till dig då jag såg att du skrivit till mig.
fuchsian
CITAT (Malvia @ 02-09-2010, 16:31) *
Hej igen

Vi tar det i en egen tråd.

I din kontrollpanel har du en brevlåda. Töm mapparna där.

Man kan inte skriva nåt till dig.


Jag har en del sparad material på dessa stackars 18% som jag vill behålla och ska lyfta undan det, men jag har haft PM stängt för att slippa få mer skit. Ser det mer som en privatare del. Silos och jag brukar använda det och så Malcholm, men jag brukar ge ett tecken av mig när det passar mig.

Jag undrar lite, vad är så viktigt att kunna skriva till mig i PM? Men jag är inte omöjlig för om det är en bra lösning till några av er, så då ser jag inga hinder för det, om det gäller sakfrågor eller annat ni vill berätta till mig.
Jag blandar inte ihop de som skulle skriva till mig, utan som jag redan har gjort så finns det separata platser för personen i fråga och sedan fill jag ha vattentäta skott, alltså, de som skrivit till mig, sprider jag inte till andra.
Den som gett mig sitt förtroende hur svagt och försiktigt än det månne, stannar hos mig. Den gränsen vill jag att det accepteras, kommer inte ge ut vilka som skulle skriva dit, men jag är rätt så bränd just nu, så ge mig tid, snälla? ,,,, flirting.gif .. fuchian...

CITAT (sommarhumla @ 02-09-2010, 18:17) *
Aha, det förklarar varför jag inte kunde skriva i din gästbok Fuchian. Ville så gärna skriva ett meddelande till dig då jag såg att du skrivit till mig.


Precis, Sommarhumlan.
Hadde fått skit så det räckte och då låste jag det. Olyckligt att det blev så, men det går fler tåg ....fuchian...
Malvia
CITAT (fuchian @ 02-09-2010, 19:23) *
Jag undrar lite, vad är så viktigt att kunna skriva till mig i PM?



Hej
Det var en sak som jag inte ville skriva i forumet och inte heller att du skulle behöva svara offentligt.
En liten fråga bara.

Du kan PM:a mig när det går igen.
fuchsian
OK, Malvia,
Kan vi ta det i morgon? går till sängs, men PM är öppet för alla, även att jag inte kan ta och svara ikväll. ...fuchian...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon