netaave
Ja jag har hittat det på facebook, och ni som inte tycker det är kul kan låta bli att kommentera det....

"Ibland när jag duschar, tvättar jag kroppen med resten av hårshampot...I dag råkade jag läsa på flaskan "För extra volym".....Shit!!!...Inte konstigtdet är så svårt att hålla vikten nere!!!!! Det blir diskmedel nästa gång där de står "tar bort även det mest fastbrända ...fett" ;0)"

Om det vore så enkelt ändå....
Suz
Hade jag faktiskt inte hört förr....trots att jag har FB . Riktigt riktigt bra laugh.gif
Ska sluta använda schampo till resten av kroppen alltså...
abbbe
Låter fräscht att duscha med diskmedel då.
Anma
rotfl.gif
Lokan
Tack för tipset!!! rolleyes.gif
mamamaggan
Va....................................visste ni inte det ? Det har jag vetat länge , att man sväller upp av shampot alltså ! rotfl.gif
Pia L
Jag har heller aldrig sett den på FB så jag lånar den dit, den var bra.
Istället för diskmedel abbbe kan du ju kanske ta lite avfettningsmedel ;-)
Peztis
Då ska jag använda schampo!

Undrar om det funkar att endast använda det på väl valda ställen?
Schampo på brösten och diskmedel på det som börjar se lite hängigt ut där bak? biggrin.gif
ingrids
Fast ett annat tips är torrboll i garderoben, för visst är det garderobsfukt som får kläder att krympa, i synnerhet efter semestern när det varit varmt i garderoben?
Margith
Tack för dagens garv giggle.gif

Jag ska också börja använda schampo, både här och där
Suz
CITAT (Pia L @ 03-09-2010, 08:26) *
Jag har heller aldrig sett den på FB så jag lånar den dit, den var bra.



Jag lånade den med till min sida!
netaave
CITAT (abbbe @ 02-09-2010, 22:45) *
Låter fräscht att duscha med diskmedel då.


Tror inte det är så mkt ofräschare än duschshampo, sammansättningen är nog rätt lika. Men hoppas du förstår att detta är på skoj.

CITAT (Suz @ 03-09-2010, 10:03) *
Jag lånade den med till min sida!


Ja men så klart ni ska ta den ni som vill.

CITAT (ingrids @ 03-09-2010, 09:45) *
Fast ett annat tips är torrboll i garderoben, för visst är det garderobsfukt som får kläder att krympa, i synnerhet efter semestern när det varit varmt i garderoben?


tummenupp.gif
abbbe
.

CITAT (Pia L @ 03-09-2010, 08:26) *
Jag har heller aldrig sett den på FB så jag lånar den dit, den var bra.
Istället för diskmedel abbbe kan du ju kanske ta lite avfettningsmedel ;-)

Lugnt, är inte tjock.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon