Full version: Sååg ni debatten?
Fjortizzen
Asså igår på svtä asså härre min guuuud vilket tjafs dä bllev. asså brukar inte sitta o glo på politik o sådana saker men asså igårdagens knäckte alla filmer som man typ kan sitta o glop på istället. asså herre min gud, lord eller allah som vissa säger, såg ni maud olofsson??? så vacer hon var alltså mycket vackrare än alla andra asso go girl maud olofsson. sen hade vi typ den dära emma wetterstrand, babbel babbel babbel hela tid'n man ba gå o lägg däääj. o sen lars ohly asså fett pinsamt att fria sådär o vilja bli politiker eller president eller vad de nu vill bli. herre gud skämdes och bläv RÖD varje gång kameran var på honom liksom. o maud olofsson tyckte jag höll ett fint och lugnt tempo go girl. Reinfeldt var ganska söt han, skulle vilja se honom som ung oooh ohh
aa de va allt från määj typ hoppas ni har något astt ni määäääd för kom ihåg att dä ä viktigt o rösta typ skitviktigt.
*Stintan*
Vem är det nu som är inne och leker och inte kan skriva svenska så att det blir läsbart? thumbdown.gif
Blomstertanten
CITAT (*Stintan* @ 18-09-2010, 19:51) *
Vem är det nu som är inne och leker och inte kan skriva svenska så att det blir läsbart? thumbdown.gif

Mata inte......osv. sleep.gif
Fjortizzen
okääääj likzåm vad menar ni nu då. fanns ju inga krav på vad man får skriva här på småprat man får nju skriva om vad man vill samt hur man vill typ ellerhur. o jag ba vaaaah snackar hundän om. likzom wtf? o före första s å kan jag skriva mkt bättre dä ba dääää att jag skaffa typ en ny tangentbord o den e typ skitjobbiiiihhhhhhhhhhhhhhhh sådär svår o skriva. men aa fler som tyckte ngt om debattääään? va ska ni rösta på???????

/PUUUUSSSSS
gnon49
Va f-an. Det var faktiskt roligare än den kommunistlåten som låg länkad här. Här slipper man åtminstone se en sjuk video.
Fjortizzen
Ja, jag håller naturligtvis med. Jag tycker alltid att man ska välja sina ord. Då skapar man ett finare språk. Vare sig det är frågan om talan eller skriverier. Man kan se det hela med ett estetiskt synsätt. Ord och meningar ska vara på estetiskt sätt möjliga. Det har ni säkert aldrig hört förut. Men det ska se bra ut för ögat när man skriver. Det ska vara fint att läsa. Ögat ska tackas med fina ord. Man ska inte behöva läsa något fult.



ååååååhhhhh kolla så bra jag kan skriva määääd lite ansätääärning ofta inte va tycker ni
Platinum
Man ska inte mata troll, speciellt inte i valtider...men ett gott skratt fick jag.
Fjortizzen
asså ja visst mäningen va ju att jag skulle bjuda på lite glädje och skratt osså biggrin.gif:Dfinns smilisar här osså ser jag wihoooo nu blire partyyeee in the småprat biggrin.gif
o kom ihåg, att allt kan hända i rymden håller jag påa tt säga, men skulle egentligen säga glöm inte att rösta ba tummenupp.gif
Platinum
CITAT (Fjortizzen @ 18-09-2010, 22:10) *
glöm inte att rösta ba tummenupp.gif


Jag ska rösta, blankrösta finns inte i min värld kompiskram.gif
Fjortizzen
CITAT (Platinum @ 18-09-2010, 22:17) *
Jag ska rösta, blankrösta finns inte i min värld kompiskram.gif

vad bra you rock kompiskram.gif
skånepåg
Hehe säger inte nicket tillräkligt ^^
Fjortizzen
CITAT (skånepåg @ 18-09-2010, 22:24) *
Hehe säger inte nicket tillräkligt ^^

skånepåg? fett het namn likzom? ja din bild ryker ju av hettan iaff ^^
storm
Du har inte tänkt på att söka in på teaterskola eller så,ja för att få utlopp för ditt behov av rollspel rolleyes.gif
Alexander-VG-zon3
eller regga sig här https://www.flashback.org/ det kan nog hjälpa också.
storm
CITAT (flaxss @ 18-09-2010, 23:40) *
eller regga sig här https://www.flashback.org/ det kan nog hjälpa också.


giggle.gif
*Stintan*
CITAT (storm @ 18-09-2010, 23:39) *
Du har inte tänkt på att söka in på teaterskola eller så,ja för att få utlopp för ditt behov av rollspel rolleyes.gif


Trollspel menar du väl flirting.gif
storm
CITAT (*Stintan* @ 18-09-2010, 23:42) *
Trollspel menar du väl flirting.gif

laugh.gif
Fjortizzen
okääj okääj o nu säger jag typ stoppp, typ skitstopp nu va. asså amagad vad menar ni? sad.gif, typ amagad. ne men asså säg inte att ni har typ gått o skvallrat till admin eller anmält mäj ohmy.gif vaför gör ni dät? va har jag gjort sad.gif får intä jag va här? Har ni inte hört typ vad mångfald är? Biologisk mångfald är ju artrikedom i naturen, mångfald här är väl vi alla tillsammans. Bara för att en av oss skriver på ett annat sätt eller är på ett annat sätt betyder väl inte att man ska slängas ut med huvudet före direkt? Det finns alltid något man kan lära sig från alla andra, inte sant? Ge oss alla tid. Det är precis som när du sår frön. Det gror, blommar och ger skörd. Låt den du inte tål omhändertas av tiden. Låt den blomma och ge dig skörd. Skörden kan då vara att se att den personen har blivit mogen. Vem vet jag kanske ger er en stor skörd en dag? Kanske förmedlar något fint till forumet? Kanske tillför något praktiskt? men assååååw snälla typp kom igen biggrin.gif crazy.gif sos.gif
Alexander-VG-zon3
oj har du tråkigt idag också ?
Fjortizzen
Hade typ bästa dagen så okej?
Har du tråk? Ska vi ha kul? Du får gärna typ bli vän mä määj blir alltid vän aldrig fiende med någon bara så du vet biggrin.gif ofta inte coolt.

Okäj ser på TV4 live just nu, och skriver detta på msn, facebook, ** och här... Fett spännande meeeed valet!!! Herregud knäcker alla filmer som man kan sitta o se på iställä. Typ valet är som värsta Paradise Hotel. Man går o röstar sådär o en åker ut o så. Fett coolt ofta inte.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon