pimpim
Jag fick idag en katalog från "Rosenlust trädgårdar" med helt underbara växter. Jag blev väldigt sugen på att beställa. Är det någon som handlat av dom tidigare? Hur var dom?

Pia
Sylvia
Nää...namnet är helt nytt för mig...men katalogen ser väldigt likadan ut som den tidigare utskällda ...ja, ni vet.
renate
ohmy.gif Aldrig hört talas om,däremot fick jag en färgsprakande katalog frå easy plant.Har aldrig beställt därifrån. unsure.gif wacko.gif blink.gif
Renate
pimpim
Ja, när jag sökte på nätet och skrev in "Rosenlust trädgårdar" så kom jag till easyplant. Så något samband finns det. Och efter det jag läst om era erfarenheter här om easyplant så vet jag inte om jag vågar beställa. Men jag blev så frestad, var helt underbara bilder. Får se om jag kanske testar ändå rolleyes.gif .

Pia
Almdalen
Jag har också fått katalogen, helt klart har den samband med Easy plant. Visst ser det bra ut på bild men jag tror inte riktigt på dem, så den katalogen åker i soptunnan.
/Ingegerd unsure.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon