Full version: Insnöat?
renate
tongue.gif Nu har jag snö,så det räcker.Hui vad det snöa här.Jag kunde inte låter blir att går ut med kameran så klart.det är säkert svårt att tar sig fram på vägarna,men jag kan inte hjälper det;jag njuter av all den här snön.Jag gjorde ett nytt album"Snöväder"Nu ska jag ta min hund och katterna och ger mig ut i söyran. tongue.gif rolleyes.gif laugh.gif
Posse
Jag tror man gör mycket klokt akta sig för att få snö - lika med vatten - på digitalkameror... om inte fabrikanten uttryckligen deklarerat dem som fuktskyddade förstås.

Men din bild ser ut att vara tagen innefrån? unsure.gif
renate
CITAT (Posse @ 31-01-2004, 12:35)
Jag tror man gör mycket klokt akta sig för att få snö - lika med vatten - på digitalkameror... om inte fabrikanten uttryckligen deklarerat dem som fuktskyddade förstås.

Men din bild ser ut att vara tagen innefrån? unsure.gif

Japp det var den,men hade kameran med i skogen senare och det gick bra. tongue.gif Renate
ariana
Kikat i ditt album härliga bilder förstår att du gillar naturen
att du fick ut katten i dag mina vill inte ut
bilderna från Norge var finfina
Jag har också varit i trädgården o filmat skall ta in lite bilder snart
vi har som du
mycket snö här i Bohuslän det är härligt

skulle ju inte va så kul om det var sommar alltid rolleyes.gif rolleyes.gif
Katarina H
Hos oss håller snön på att bli tung blötsnö och jag funderar mest på att gå ut och snöa av mina buskar så grenarna inte går av. Hoppas att det blir kallare snart igen. Och min katt han vill inte gå ut, han vill bara vara inne och busa... tongue.gif
renate
Här är snön också mycket tung nu,katterna ligger och susa sött,Murvel hage stora snöklumpar under sin krulliga mage jag fick tina upp dem,så han har nu fått nog av snön.Mina äppelrosgrenar hänger i backen,såg en Rödhake under dem.

Monica M zon 4
Har varit ute och ruskat bort snö från massa buskar och skottat fram bilen. En syrengren hade gått av. sad.gif Resten ser dock ut att ha klarat sig.

Nu vill jag ha våååår! smile.gif
*Felix matte*
Så fina vinterbilder du har tagit, Renate biggrin.gif

Vi har också mycket snö och just nu kommer det ännu mer men det är lätt, fluffig snö för vi har 18 minusgrader. I morse hade vi -26.
Felix klarar bara kort promenad med Fleecesockar på.
Tur att man har varmt inomhus biggrin.gif
Tesa
Jag som varit så trött på snön, det har ju sett likadant ut dag efter dag länge nu... men i morse när jag tittade ut fick jag så jag teg blink.gif såååå vackert, hela världen var inlindad i bomull ju.
Så fick jag se katten komma plöjande genom snön laugh.gif laugh.gif vilken syn..
...sonen trodde katten hade pinkat i hans säng när han vaknade... han hade bara smält lite tongue.gif tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon