Full version: oztion online auction
joulanta
Har hittat en supersöt pudel på denna utlänska auktionsajt har nån handlat där?
Provade att logga in och buda men man måste uppge kortnummer kanske helt OK men jag blev lite tveksam.
Tacksam för svar för jag VILL ha den pudeln.
Huggorm
CITAT (joulanta @ 01-10-2010, 18:45) *
Har hittat en supersöt pudel på denna utlänska auktionsajt har nån handlat där?
Provade att logga in och buda men man måste uppge kortnummer kanske helt OK men jag blev lite tveksam.
Tacksam för svar för jag VILL ha den pudeln.

Och hur skall du få hit pudeln från Australien? Min spontana tanke är att du gör en pudel genom att köpa den pudeln...
Aqvakul
CITAT (joulanta @ 01-10-2010, 18:45) *
Har hittat en supersöt pudel på denna utlänska auktionsajt har nån handlat där?
Provade att logga in och buda men man måste uppge kortnummer kanske helt OK men jag blev lite tveksam.
Tacksam för svar för jag VILL ha den pudeln.


Låter jätteskumt - om du mot förmodan får en hund och inte bara ditt konto tömt, så återstår problemet att ta hit hunden (transport, karantän. kostnader).
joulanta
Ojdå i min iver glömde jag att det är en silikon form till en gips, betong pudel har aldrig sett nån sån tidigare. Kan förstå att det verkade konstigt och dyrt att köpa en levande pudel från Australien
Aqvakul
CITAT (joulanta @ 01-10-2010, 19:00) *
Ojdå i min iver glömde jag att det är en silikon form till en gips, betong pudel har aldrig sett nån sån tidigare. Kan förstå att det verkade konstigt och dyrt att köpa en levande pudel från Australien

Skulle ändå inte lämna ut mitt kontonummer innan jag loggar in...
Huggorm
Börja med att kolla upp vad fraktkostnaderna blir
Katie
Kontakta siteansvarig och be om förklaring till varför kortnummer måste lämnas vid inloggning.
Låter skumt.
Wilmer
CITAT (joulanta @ 01-10-2010, 19:00) *
Ojdå i min iver glömde jag att det är en silikon form till en gips, betong pudel har aldrig sett nån sån tidigare. Kan förstå att det verkade konstigt och dyrt att köpa en levande pudel från Australien

giggle.gif Ja, lite konstigt...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon