Trevligtjej27
Har testat logga in på chatten några ggr. Men inte en endaste själ där. Har ni lagt ner chatten för gott??
malcolm
Jag brukar titta in på chatten ibland men det är aldrig någon där, har bara hänt en gång att det funnits någon att prata med men det var länge sedan nu.
Monaxe
För några år sedan var det mycket liv i chatten, då kunde vi vara 10 personer och tom mer ibland.

Många av de som chattade är inte lika mycket på Odla längre. Många har dessutom börjat använda fb, där det också finns chatt.

edit: tog bort upprepat ord.
ylvahi
Ja Monaxe det var tider det, när vi satt uppe halva nätterna och chattade.

Nu är det bara någon enstaka där ibland, synd nog.
Monaxe
CITAT (ylvahi @ 03-10-2010, 20:12) *
Ja Monaxe det var tider det, när vi satt uppe halva nätterna och chattade.

Nu är det bara någon enstaka där ibland, synd nog.


Men kul hade vi Ylva! Men visst är det några som saknas, vi var ju som sagt ganska många sent på kvällarna i bland biggrin.gif
Wilmer
Det krånglade ju väldigt förra året, vi blev utslängda och kunde inte logga in igen för "man var redan inloggad" osv. Tillslut tröttnade i allafall jag och började använda FB mer istället. Nu har jag ärligt talat glömt bort chatten, men kanske när det blir vinter och kallt och dålig TV?
Monaxe
CITAT (Wilmer @ 04-10-2010, 23:19) *
Det krånglade ju väldigt förra året, vi blev utslängda och kunde inte logga in igen för "man var redan inloggad" osv. Tillslut tröttnade i allafall jag och började använda FB mer istället. Nu har jag ärligt talat glömt bort chatten, men kanske när det blir vinter och kallt och dålig TV?


Vi kan ju försöka ett race en kväll igen?
Wilmer
OKI!!
emmas matte
Söker in på chatten då o då.. men känner mej sååå ensammmm...
Monaxe
vi får hålla koll och skriva här på småprat när vi kör igång med chattandet! En del finns ju på fb så man kan få fatt i några där också.
Wilmer
Ja, man får nog köra upprop för att få igång det giggle.gif nu sitter jag där själv och pratar om livet flirting.gif
Motti
Lätt att svara p !därför att ingen är där.¨Har loggat in femtioelva gånger var och varannan kväll aldrig någon där ju,har inte lust att slösa bort en timma på att sitta och vänta på svar.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon