titti49zon6
Min hjärtläkare ringde idag med ett inte så roligt besked, jag måste göra om den stora operationen i vår eller tidigare. Närmare besked senast i Januari
Enligt Thoraxkliniken i Umeå går det inte att sätta in en Stent genom ljumsken utan det blir en sk. öppen operation vilket innebär att dom kommer att skära upp min bröstkorg igen -cry-.gif
Jag håller tummarna för att jag får fira julen hemma, att det inte inträffar något innan dess tummenupp.gif tummenupp.gif
Jag sa åt min läkare att jag har inte tid med operation för jag ska ju på Syfestiva till Stockholm i november och hon tycker att det är bra att jag sitter och syr.....man hinner inte tänka så mycket dumt då blush.gif
Så jag satte mig vid symaskinen och broderade utsidan på en kasse,kan ju alltid ha med den till smågrejer som ska med nästa tripp till Umeå.
Irene_L
Åhhhh Titti! Vilket tråkigt besked...sååå jobbigt för dig att genomgå en sån operation igen!! trostar.gif

Skickar dig en massa styrkekramar! Jag tänker på dig!
smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif
abbbe
Åh, vilket tråkigt besked!
Men jag önskar dig lycka till i alla fall! kompiskram.gif
Ingela i Segersberg
Lycka till! En stor smiley_small_hug.gif från mig också!
Aqvakul
trostar.gif kompiskram.gif Önskar dig allt väl mitt i eländet!
*Stintan*
Usch vilket jobbigt besked trostar.gif tänker på dig med massor av smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif
Alexander-VG-zon3
en massa styrkekramar smiley_small_hug.gif kompiskram.gif trostar.gif
Margith
Nej Titti, så trist crying.gif .

smiley_small_hug.gif

Margith
fuchsian
Det var inte en besked man väntar på precis, hoppas du får tiden att gå till dess utan att tänka på det för mycket. smiley_small_hug.gif ...fuchsian...
kerstin z5-6
Stackars dej Titti, jag hoppas att allt går bra smiley_small_hug.gif förstår att du hellre vill ha en stent via ljumsken.
Sköt om dej nu o gör bara roliga saker!
ninnisky
Massor av tröstekramar till dig, Titti trostar.gif trostar.gif smiley_small_hug.gif och lycka till!

Olle A
Många tröstekramar härifrån också! Hoppas verkligen att allt blir bra. trostar.gif smiley_small_hug.gif

Olle
Anma
Instämmer, det var ett tråkigt besked. Men det positiva i det hela är att du förhoppningsvis mår mycket bättre efter op och kan få ett fullgott liv. smiley_small_hug.gif kompiskram.gif
Maggan H
Tråkigt besked men tänk ändå-vilken tur att det går att göra!

Håll ut och du ska se att du mår bättre och orkar mer sen!
*kramar*
titti49zon6
Tack för ert stöd och alla tröstekramar. Jag får försöka tänka possitivt fram tills det är dags för op. Sysslolös behöver jag inte vara om jag inte själv vill.
Biggan_
Vilket elände Titti! trostar.gif
Men det finns inget annat än att ta fighten, hur jobbigt det än är!
Skickar massor med styrkeladdade kramar till dej!
smiley_small_hug.gif
ingrid fuxwall
Även jag skickar dig en tanke smiley_small_hug.gif
zissi
En styrkekram smiley_small_hug.gif titti. Önskar dig allt gott som tänkas kan framöver kompiskram.gif
anne-li i olofstorp
En smiley_small_hug.gif från mig med!!!!
Skriv och berätta när det kommer närmare så vi kan sända styrketankar till dig!!!
Du vet vi är många och med mycket tankekraft så går det mesta!!! tummenupp.gif
Anki V
Jag upptäckte den här tråden (som vanligt) sent………Sicket skit du måste gå igenom men även jag önskar dig lycka till!

I ”Ume” är de skitduktiga så jag litar till 110 % på deras omdömen! Vi ses på en kommande trädgårsdsmässa…Blir det inte nästa så blir det mässan därpå.

/Anki
Wilmer
smiley_small_hug.gif Här kommer en laddning kramar till.. Bra att du har en sådan syssla att göra som du gillar och du KAN göra nu tummenupp.gif
Anki på Öland
Trist besked, men som någon annan sa, tur det går att göra!!
Anki
Motti
Kan bara tänka mig hur jobbigt det känns men efter operationen kommer du att må bättre och kan sätta igång med allt du vill igen.Livet är inte alltid rättvist kan man tycka.Önskar dig lycka till med allt kompiskram.gif
Monaxe
Bedrövlig otur att du skall behöva göra detta igen, förstår att du blev besviken. Önskar dig massor av lycka till och skickar styrke kramar!
Alba
Men så jobbigt för dig och din familj.
Jag skickar massor av smiley_small_hug.gif och tänker på dig.


Snöflinga
Tänker på dig och sänder en jätte- smiley_small_hug.gif trostar.gif
Fny
*skickar dig lite varma kramar i höstmörkret*
trostar.gif trostar.gif trostar.gif
netha
Skickar styrkekramar och hoppas att du kan koppla av tankarna ibland och bara må gott och trivas i stunden. kompiskram.gif smiley_small_hug.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon