Trevligtjej27
känns som jag halkat efter... phuu.. här har ni mej..en med gymnasiekompetens.. sad.gif
Arbetserfarenhet: vikariatjobb endast.. tjänar lite.. med 2 kr i pension.. sad.gif
Ålder 27 år
Fny
Men samtidigt är det lättare för en med "bara" gymnasiekompetens att få vissa jobb... jag menar, du behöver inte som jag få avslag med motivationen att du är för utbildad... unsure.gif
theseraphim
Hej du tillhör ändå den grupp(såvida du har körkort) som faktiskt kan få jobb på många ställen och kom ihåg att arbetsförmedlingen bara har en bråkdel av alla jobb som behövs, en stor del annonserar sällan ut sina jobb för de vill inte behöva sålla 300 brev när de kan anställa någons bekant eller kompis. Inom handeln är detta jättevanligt och där finns det betydligt mer jobb än vad många tror för rotationen är stor och många jobbar inte inom handeln för att ha ett livstidsjobb om man får säga så:-)
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon