Full version: Finn fem fel..
Nutten
Mina gamla foton vart äntligen framkallade och det är bilder från den tiden då min katt var liten. Här kommer Mintha, alias Kamelonten!



Säg till om ni tröttnar på mina kattbilder, så får jag vänta med att lägga in några bilder tills jag har något med växter på.
abborrmaster
den var liten... växter växer samma sak different shit... men fräsh bild!
renate
tongue.gif Jag tröttnar aldrig på att titta på kattbilder,så lägg du in dina kattbilder,vilken häftig kamuflerat bild,katten matchar filt eller tvärtom.Ibland måste jag bromsar med att inte tar allt för många bilder av mina älsklingar. rolleyes.gif laugh.gif /Renate
LindaA
Vilket härligt kort! Det var svårt att se var filten slutar och katten börjar! tongue.gif
Så roligt att se att det finns fler än jag som gillar att ta kort på katten...!
Nutten
Ja, det är samma färger i filten som i katten tongue.gif wub.gif

Det finns fler "nygamla" bilder i mitt album. Ex
Kitti
Aldrig att man tröttnar på bilder av ens kära husdjur!! Lägg gärna in fler. Jag skulle också vilja ha katt men inte så länge vi bor på Kungsgatan i Uppsala..... Så fort vi flyttar till vår sommarstuga på landet, en mil utanför stan så kommer det att finnas 2 katter hos oss. Nu har vi en gammal finnspetstik Bella på 12 år som är med på NÄSTAN ALLA våra foton! Folk brukar fråga oss om hur många hundar vi har....
smile.gif
gammelnalle
Har lite svårt att förstå att det finns människor som tycker det finns för MYCKET av något ... Man måste ju inte titta!!!!

PS Men jag kommer att titta!!! smile.gif
*Felix matte*
CITAT (gammelnalle @ 02-02-2004, 19:27)
PS Men jag kommer att titta!!! smile.gif

Det gör jag också tongue.gif biggrin.gif wub.gif
Så jättefin bild där katten nästan försvinner in i mönstret på filten.
pejori
kör du på med dina bilder.
stör det någon, kan dom ju alltid bläddra förbi dom.
jag plåtar mina katter och hundar jämt. höll på att bli utfattig innan jag fick en digitalkamera. biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
yla
CITAT (Nutten @ 02-02-2004, 13:22)
Mina gamla foton vart äntligen framkallade och det är bilder från den tiden då min katt var liten. Här kommer Mintha, alias Kamelonten!



Säg till om ni tröttnar på mina kattbilder, så får jag vänta med att lägga in några bilder tills jag har något med växter på.

ÅÅÅHHHH katter VET var dom gör sej som bäst
o din kisse visste att HÄR kommer dom allt att se mej extra mycket
attans fin kisse o attans fin bild

o nu faller en tår ner för min kind i saknad av NILSSON

han skickar en hälsning från dom sälla jaktmarkerna
Wargen
sad.gif Vad sorgligt...om Nilsson alltså, blev han för gammal eller har det hänt något?
Fin bild på kamouflage-katten!
*Felix matte*
CITAT (oldwolfie @ 02-02-2004, 20:40)
o nu faller en tår ner för min kind i saknad av NILSSON

han skickar  en hälsning från dom sälla jaktmarkerna

Tröstekram från mig wub.gif wub.gif wub.gif
yla
CITAT (Wargen @ 02-02-2004, 21:11)
sad.gif Vad sorgligt...om Nilsson alltså, blev han för gammal eller har det hänt något?
Fin bild på kamouflage-katten!

ja Nilsson blev 8 o ett halvt år så började han bajja innomhus lite här o där o mådde inte bra
så hans buk va fylld me vättska o hans ådror va som papper
dom visste inte vad som gjorde att han mådde som han gjorde men bra mådde han inte,o ja ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,jag hade ju sett Zpiro skrikande efter 22 år tillvetrinären en annan av mina följeslagare Torsten blev 24 o hans sista dagar va en sen höstdag som jag aldrig kommer glömma
det händer det som händer att folk går o kommer aldrig mer tebax
jag vet bara att det blir STORA hål efter dom,,,,,mera tårar,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,STORA HÅL
Nutten
CITAT
han skickar  en hälsning från dom sälla jaktmarkerna
Då lever han vidare även för oss som aldrig har träffat honom mer än på bild. Han verkade vara en jättefin vän (intelligent också av bilderna att döma) wub.gif Å nog blir det hål efter sådana alltid...de hinner alltid bli en del av ens hjärta, om de så lever några månader eller många många år sleep.gif Fotografier är bara ytterligare ett sätt att minnas dem in i minsta detalj.
Cilla
Minns dina bilder på honom med tidningen. Härlig katt, måste haft ett bra liv. Många hälsningar till dig Oldwolfie!
lavendel
Så sorgligt Oldwolfie....den fina Nilsson med den goa vita magen....får hoppas han har det bra i katthimlen....det har han säkert!
Kram...Lavendel
Posse
Denna rara kattfamilj som jag träffade för ganska många år sedan hade ett rätt bra kamouflage i sina pälsar där de låg... om det nu inte varit så att en av småttingarna verkar ha haft en ovanligt färgstark far... smile.gif rolleyes.gif

kryddan
Men så tråkigt Oldwolfie sad.gif Det är alltid lika hemskt när djur dör - även om man försöker intala sig att de har det bättre, inte lika ont osv..

Fasar för den da´n vår Måns kroknar. Än så länge är han pigg och fjantigt lekfull som en kattunge även om han är 10 år! smile.gif
Tesa
..det är så sorgligt när ens husdjur går bort och saknaden kan bli så stor om man så bara haft dom ett kort tag så efter 8 år , Oldwolfie, så måste det vara jättetomt sad.gif

Hälsningar
Tesa, som saknar sin kanin
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon