Full version: Olika sorters fusk
ryss_борис
Ja, här kan man diskutera allehanda sorters fusk, alltifrån skolan till något annat. Kan vara kul att höra hur folk fuskar/fuskat med mera biggrin.gif
skånepåg
Hmm hehe har nog bara fuskat i spel, gamefaqs.com e bra att kolla biggrin.gif
netha
Men hur kul är det t.ex att spela om man fuskat ... Nej jag fuskar inte.
skånepåg
CITAT (netha @ 16-10-2010, 22:26) *
Men hur kul är det t.ex att spela om man fuskat ... Nej jag fuskar inte.

Hehe det är rätt bra att kolla en walkthrough när man fastnat på spelen ^^
Jag fastnade en del på Fallout 3 de var lite för klurigt för mej tongue.gif
Huggorm
Jag brukade inte fuska i skolan, men en gång gjorde jag det. Det var på gymnasiet, och vi gick en obligatorisk kurs som hette "kvalitetsteknik" och avhandlade det här med ISO9000 och liknande. Otroligt tråkigt, det var både vi elever och läraren eniga om. När tentamen slutligen kom satt jag så till att jag kunde smygläsa i boken. Resultatet blev naturligtvis bra, misstänkt bra. Jag blev inkallad till läraren, och han berättade att mitt provpapper hade kommit bort. Det var inte nödvändigt att jag gjorde något nytt prov, men han ville gärna ta några av frågorna muntligt där och då. Lyckligtvis kom jag ihåg frågorna från provet, och mindes svaren, så det gick lysande. Läraren var nöjd, och någon timme senare hade mina provpapper dykt upp igen på något mystiskt vis. Det blev MVG på den kursen biggrin.gif
Anma
Jag fuskade mycket som barn, främst i spel. Och på idrotten. Vi skulle springa långa slingan i skogen, jag hamnade alltid sist med en kompis. Sen genade vi genom skogen och satt bakom en sten och väntade tills alla gått förbi och lagom långt bort och springa efter. Man var så där lagom varm när man kom fram på att springa en tredjedel av vad de andra sprang. Vi fick mycket beröm för att vi orkade springa hela, läraren visste ju hur ointresserade vi var av att springa.

Nu stegar jag mig fram i livet och skriver upp alla stegen varje dag, skulle aldrig få för mig att fuska. Då lurar jag bara mig själv. Ligger på ett medel av 13000 steg om dagen. Ska öka på det lite nu.
fuchsian
Jag har nog aldrig fuskat medvetet och särskilt inte i skolan. Men bland skolkamraterna brukade vi fuska i kapp den som hann mest innan upptäckten, men det var ju enkla och ofarliga saker, även att tottana rök emellanåt, men vänner var vi i fred och i krig.
Som vuxen är jag alldeles för blödig och det passar mig inte. Dock brukar min dotter säga att det var inget kul att spela med morssan, hon förlorade jämt och fattade inte fusket. Men visst fattade jag det, men vi hade roligt åt det.
Annars är jag för samvetsöm på den punkten och antagligen för lätt att bli avslöjad, för att ens försöka. ... Fuchsian ....
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon