Full version: Åtgärder mot håll
xlxl67
Jag har fått lära mig att får jag håll när jag är ute och springer så kan man knyta näven och så försvinner hållen. Detta fungerar också mycket bra i praktiken för mig. Idag när jag berättade om detta trodde en person inte på mig utan krävde bevis. Så fungerar detta på ngt logiskt vis och hur i så fall?
Fjortispower
Knyta näven? Har aldrig hört maken men kan testa när jag är och skakar rumpan nästa gång!
malcolm
CITAT (xlxl67 @ 01-11-2010, 13:06) *
Jag har fått lära mig att får jag håll när jag är ute och springer så kan man knyta näven och så försvinner hållen. Detta fungerar också mycket bra i praktiken för mig. Idag när jag berättade om detta trodde en person inte på mig utan krävde bevis. Så fungerar detta på ngt logiskt vis och hur i så fall?

Jag har också hört det där med att man skall knyta näven hårt om man får håll men numera rör jag mig aldrig så häftigt att det behövs. giggle.gif
Eva i Skåne
Krama en sten eller liknande hårt i handen har jag hört. Det låter på era versioner som det ska funka lika bra utan sten. tummenupp.gif
Varför det är så har jag ingen aning om.
Alba
CITAT (malcolm @ 01-11-2010, 14:28) *
Jag har också hört det där med att man skall knyta näven hårt om man får håll men numera rör jag mig aldrig så häftigt att det behövs. giggle.gif


rotfl.gif
Solstorm
Jag har också hört att man ska knyta händerna för att slippa få håll. Jag brukar tyvärr få håll i en axel långt innan jag blir trött. Finns det något man kan göra åt det? Vet att jag har hört om fler som kan få det.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon