Full version: Falutrakten
Tittiluringen
Hejsan!

Såg ett inlägg om Västkustgänget.... hmmm hur många från Falutrakten finns här undrar jag. Kan vi vara intresserade av att mötas någongång?

Finns intresse så ge er till känna!

Kram Tittiluringen wub.gif
Veganvarg
Jag är från Borlänge, och jobbar i Falun! smile.gif
Tittiluringen
smile.gif Det räknas tycker jag!
men hallå... är det bara vi två?
Vi kanske får ha en pytteträff i sommar laugh.gif

Glada Hälsningar
till Alla!
Tittiluringen wub.gif äntligen fredag
Veganvarg
*ler stort*

En pytteträff! Va gulligt! wub.gif

Var är du intressarad av för växter? Trädgård, krukväxter, grönsaker/kryddor..?
Tittiluringen
rolleyes.gif enklaste svaret på din fråga är JA!

älskar det mesta som växer... utom orkideér.
Har ju tyvärr ingen egen trädgård men får låna några meter av mamma och pappas på sommaren så jag kan leka lite.

Min lägenhet däremot är fylld med krukväxter, mest hibiskusar. Och dom är just nu utsatta för en av mina katter som har fått för sig att hon är trädavverkare wub.gif
Men hon hjälper ju onekligen matte med att ta sig för med klippningen tongue.gif

Vi får höras igen!
Kram Tittiluringen biggrin.gif
Ann-Christine
Jag bor inte i Falun, inte ens i Dalarna. Jag bor i Sandviken, Gästrikland och det är ju inte så himla långt emellan. I alla fall inte när man har ett gemensamt intresse biggrin.gif
Nanna
Synd att jag inte bor kvar i Dalarna då.... Hade då bott i Ludvika. smile.gif
lilla mamma
Ja, hur många värmlänninger finns det här då?
En känner sig rätt ensammen ifrån vårt vackre landskap.
sanna
nnn
belle
Hejsan! Kul att hitta "dalfolk" här!! Jag bor i Falun, egen trädgård, som vi tyvärr inte har fått i ordning än, har bara bott i huset 2 år. Vi har fullt upp med barn och arbeten men intresset finns (hos mig ialla fall).
Veganvarg
Tittiluringen:

Låter som vi har ungefär samma situation.
Jag bor oxå i lägenhet, med massor med krukväxter.
Har en uteplats oxå, så jag försöker odla i krukor på sommaren, och så i min 2 kvm stora rabatt.. biggrin.gif
Tittiluringen
åååh men du har iaf en egen uteplats
fast jag försöker ställa lite krukor på vår gemensamma takterass här och ingen har då klagat än, fast det är trist när man hittar kapsyler och fimpar i planteringarna. unsure.gif

Mina tomater har kommit upp och jag har sått penséer.. få se om dom hinner komma i blom i sommar redan.

T-luringen wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon