Full version: Trädgårdsfredag
malcolm
Tyvärr är det trevliga programmet slut för säsongen men jag hoppas de kommer tillbaka i vår.
Alba
Jag hoppas också att det kommer tillbaka.
De kompletterar varandra så bra i programmet. Det är en trivsam stämning.

Förra veckans avsnitt då Tareq skulle göra fransk nougat - oj oj jag höll på att skratta ihjäl mig - det höll även han och Pernilla på att göra också. De verkar ha så trevligt tillsammans.

Det är äkta trivsamhet i programmet - inte några tillgjorda personer som inte vet vad de pratar om.
Solstorm
Jag hoppas också att det kommer tillbaka. Fast gärna mindre tid till matlagningen. Det lagas ju mat i så många program, det blir lite för mycket ibland. Fast nougaten var tur att de visade.
Aqvakul
Ett småtrevligt program, Tareq och Pernilla är två verkliga favoriter...
DykUnderYtan
Gillar också programmet men saknar fortfarande Mandelmann... smile.gif
Solstorm
Jag är glad att slippa Mandelman, tål honom inte. Han pratar som om tittarna vore dagisbarn.
Eva i Skåne
Visst är det ett mysigt program. Ännu en orsak att längta till våren blomma.gif

Jag var besviken när Mandelmann försvann, men det var innan jag sett avsnitt med John Taylor. Hoppas nu han är kvar nästa säsong så dom inte byter trädgårdsmästare igen.


Jag har varit med trädgårdsföreningen på besök i Slottsträdgården i Malmö och träffat John och tittat på hans projekt. Det är värt ett besök en fin sommardag för er som har möjlighet.
Nettan8
Tycker det är ett ganska småtrevligt program, men som någon nämde innan, bort med matlagningen o ge mer åt trädgården!
malcolm
Jag tycker även om matlagningsinslagen som visar vad man kan göra av det man själv odlat men det skall däremot inte vara mer, ganska lagom som det är nu.
Piccante
CITAT (Nettan8 @ 08-11-2010, 12:04) *
Tycker det är ett ganska småtrevligt program, men som någon nämde innan, bort med matlagningen o ge mer åt trädgården!

Matinslaget tycker jag är programmets höjdpunkt. Pernillas tafatta krafsande i en rabatt tillför inget, det är Tareq och John som är roliga att se på. Sen tycker jag att det är en bra idé att visa hur man kan tillreda sässongens frukt och grönt.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon