Full version: Hahaha :D
Fny
Hahaha, det här var bara för kul... biggrin.gif

Gå in på Google maps och klicka på "vägbeskrivningar". Skriv in Japan som startadress och China som mål... Då får du upp en rekommenderad vägbeskrivning... Scrolla ner till punkt 43 på listan... giggle.gif
Skruttis
rotfl.gif Det var ett bra förslag!
Suz
a0a.gif

blomkronan
rotfl.gif
men vad många vägtullar dom har!
Fny
ja jisses! blush.gif
Fenja
Ja, det vore kanske värt att testa!! giggle.gif
Mvh
Fenja
batski
CITAT (Fny @ 08-11-2010, 07:30) *
Hahaha, det här var bara för kul... biggrin.gif

Gå in på Google maps och klicka på "vägbeskrivningar". Skriv in Japan som startadress och China som mål... Då får du upp en rekommenderad vägbeskrivning... Scrolla ner till punkt 43 på listan... giggle.gif


Men seriöst? rotfl.gif
Anma
Skriv från Tokyo till New York istället, kolla punkt 32. Behöver starka armar för det tror jag.
Fny
rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif
Berith
CITAT (Anma @ 08-11-2010, 11:09) *
Skriv från Tokyo till New York istället, kolla punkt 32. Behöver starka armar för det tror jag.

Men det gjorde jag ju redan i punkt 21...? dunno.gif
Anma
CITAT (Berith @ 08-11-2010, 11:21) *
Men det gjorde jag ju redan i punkt 21...? dunno.gif

Juste det ja, glömde det. Men du fick chansen att vila lite på öarna där i mitten. smile.gif
Myosotis
CITAT (Anma @ 08-11-2010, 11:09) *
punkt 32.

rotfl.gif Vilket bra förslag!
omk
Vilken underbart kul sida !!! a0a.gif

Jag skrev in Melbourne - Vancouver och det skulle ta 54 dagar och 11 timmar (!!). Hur katten kan de beräkna 3 (!) kajakpaddlingar i Stilla havet, SAMT trafikstockning i Japan till en så exakt tid ?? confused.gif

DESSUTOM vill dom inte att man paddlar direkt till Vancouver utan mellanlandar i USA (staten Washington) !!! dunno.gif

Tack, Fny !
Monica M zon 4
Hahaha! Detta var kul! Tack för det!
Skruttis
Jag undrar över en sak bara.
Under alla dessa långa kajakpaddlingar, var gör man av bilen? g.gif
Ska man binda fast den på ryggen, eller.....
Anma
CITAT (Skruttis @ 09-11-2010, 08:46) *
Jag undrar över en sak bara.
Under alla dessa långa kajakpaddlingar, var gör man av bilen? g.gif
Ska man binda fast den på ryggen, eller.....

Ja, man kan ju alltid ta den på ryggen! Eller på släp på en flotte. Eller så kan ske man har en kajakbil.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon