silos
Dagen idag,är min alldeles egen dag;jag fyller nämligen hela 66 år bravo.gif rose.gif yahoo.gif
Först på morgonen tänkte jag att nej,jag orkar inte fira...jag har så ont i kroppen. sad.gif
Men efter att jag fått frukost kom kraften tillbaka. tummenupp.gif
Det är mina goa bar som vill fira mig då jag fyller år och de ser sååå besvikna ut när jag säger att jag orkar inte,så jag ändrar mig och det har alltid blivit en härlig födelsedag genom alla år. bravo.gif
Och nu finns det 3 barnbarn också! wub.gif
Livet är sannerligen rikt! thanks.gif
http://kyllikki--kyllikki.blogspot.com/201.../blog-post.html
Gunilla T
Men grattis, grattis silos!..klart du skall fira din dag med barn och barnbarn. Ha en trevlig födelsedag blomma.gif
*Stintan*
Grattis Silos, hoppas du får en jättemysig dag med dina barn och barnbarn. hbd.gif blomma.gif yaay.gif
sqrulan
yaay.gif Grattis!
Irene_L
[attachment=56160:grattis_ngel.gif]
Grattis, Silos! Hoppas du får en härlig dag!!
Fenja
Grattis Solis, härligt att barn och barnbarn är med och firar dig! Ha nu en riktigt bra dag!
Mvh
Fenja
malcolm
GRATTIS!

smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif blomma.gif
Bettis
GRATTIS GRATTIS blomma.gif hbd.gif
Aqvakul
Stort Grattis, Silos!

rose.gif blomma.gif yaay.gif hbd.gif yaay.gif rose.gif blomma.gif
Biggan_
Grattis Silos! blomma.gif rose.gif
Ha en trevlig födelsedag! yaay.gif yaay.gif yaay.gif
gnon49
Grattis Silos. Du är novemberbarn liksom jag. Njut av dagen med dina nära o kära. smiley_small_hug.gif
Ingela i Segersberg
Grattis Silos blomma.gif smiley_small_hug.gif yaay.gif
xlxl67
CITAT (silos @ 09-11-2010, 11:00) *
Dagen idag,är min alldeles egen dag;jag fyller nämligen hela 66 år bravo.gif rose.gif yahoo.gif
Först på morgonen tänkte jag att nej,jag orkar inte fira...jag har så ont i kroppen. sad.gif
Men efter att jag fått frukost kom kraften tillbaka. tummenupp.gif
Det är mina goa bar som vill fira mig då jag fyller år och de ser sååå besvikna ut när jag säger att jag orkar inte,så jag ändrar mig och det har alltid blivit en härlig födelsedag genom alla år. bravo.gif
Och nu finns det 3 barnbarn också! wub.gif
Livet är sannerligen rikt! thanks.gif
http://kyllikki--kyllikki.blogspot.com/201.../blog-post.html


Stort grattis o fortsatt härlig dag. Kanske kommer det bilder på bloggen sen? smile.gif
zissi
[attachment=56169:ballongs...delsedag.gif] GRATTIS !!! [attachment=56167:f_delsedagst_rta.gif]
ninnisky
GRATTIS Silos och ha en riktigt skön dag med barn och barnbarn smiley_small_hug.gif hbd.gif
Myosotis
[attachment=56173:happy_birthday.gif]

Grattis på födelsedagen!



Den här bilden påminner om dina speciella bilder du brukar ta, jag tänkte faktiskt på dem när jag tog den. Isen fanns på katternas vattenskål och var så vacker så jag var tvungen att hålla upp den framför askstammen och fota smile.gif

skogstroll
rose.gif
batski
Grattis silos! hbd.gif yaay.gif bravo.gif
titti49zon6
Grattis Silos! rose.gif

(min lille gosse fyller 25 år idag, så jag tar en bit tårta för dig också)
fuchsian
Silos, ett stort grattis med fullt av det goda och positiva i livet. Må din dag att bli fin och att du trivs, vi hörs. ... Fuchsian .....
Suz
Grattis Silos på din stora dag!
silos
CITAT (Myosotis @ 09-11-2010, 14:52) *
[attachment=56173:happy_birthday.gif]

Grattis på födelsedagen!

Den här bilden påminner om dina speciella bilder du brukar ta, jag tänkte faktiskt på dem när jag tog den. Isen fanns på katternas vattenskål och var så vacker så jag var tvungen att hålla upp den framför askstammen och fota smile.gif


Tack Myosotis för gratulationen och speciellt för denna härliga bild,den gillar jag verkligen mycket!

Och tack alla ni andra som har gratulerat mig,jag blev MYCKET GLAD då jag såg att jag hade fått sååå många fina gratulationer! smiley_small_hug.gif

http://kyllikki--kyllikki.blogspot.com/201...agen-efter.html
fuchsian
Silos,

Jag tror att jag glömde nåt ...... smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif detta ska du få av mig. .... Fuchsian ......
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon