theseraphim
Grattis alla pappor där ute inklusive mig själv på våran dag:-) blomma.gif yaay.gif
Alba
Grattis serafen på din egen dag. rose.gif

Grattis till alla pappor på Odla.
Uggi
Jag får väl buga. kompiskram.gif
theseraphim
Tycker inte vi pappor ska behöva skämmas för att få lite strålkastarljus för annars finns det en tendens att Mors dag är jätteviktigt och jätteheligt men Fars dag är mer som Halloween, man pyntar trollet i något fint;-)
malcolm
Ingen har uppvaktat mig idag. -cry-.gif Sonen hjälpte mig dock att byta till vinterdäck och så åkte jag och köpte en liten princesstårta. yes.gif
Peztis
Ja, grattis alla pappor här på Odla! blomma.gif

Sonen gav sin pappa en kaffekopp och örngott med texten "Världens bästa pappa" (såååå orginellt!) som jag hade köpt på ICA. Jag passade även på att köpa örngott med "Världens bästa mamma" men dem tyckte ine sonen att jag skulle köpa....

rtfm.gif
Överbölingen
Tack för det. Fick ett SMS från frugan i Luleå och grattistelefon från Lulesonen i Fjollträsk. Den andre har inte hört av sig.
Blomstertanten
Jag har inte heller fått nån uppvaktning i dag! no.gif
Trots att min yngsta son en gång sa till mej att jag var den bästa pappa han nånsin haft! tongue.gif
Meriona
Jag är egentligen emot både mors dag och fars dag och överfirande av andra högtidsdagar. Men ett brev med några lotter fick de, och ett telefonsamtal. Sonens pappa fick dessutom en liten present. Det är mest för att visa uppskattning för all hjälp vi/jag får under året som de får nåt alls, annars hade det bara blivit telefonsamtalet.

Men grattis alla pappor, det är ni värda! smile.gif

Jag har två pappor förresten, därför är de "de".
mojan
CITAT (malcolm @ 14-11-2010, 18:03) *
och så åkte jag och köpte en liten princesstårta.


tummenupp.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon