Full version: Vem tyck om vem?
sqrulan
Hur fungerar vi okända personer?
Vem tycker om mej?????
Varför?

Jag skulle gärna förbättra mej om jag visste att jag gör nåt fel!
Ska vi tycka om varandra för engångsskull?♥
Typiskt mej!
sweatingbullets.gif

AndersKbg
Typiskt dig. Skitjobbig.

Närå...jag har ingen uppfattning om dig, du är säkert en trevlig prick.
Anma
jag tyck om varenda en! I varje fall fram till jul, till och med AndersKbg för jag har lovat att vara snäll! sqrulan tycker jag om efter ju också! biggrin.gif

Mer ♥ åt folket!
sqrulan
Typiskt mej!? Go natt!

AndersKbg
CITAT (sqrulan @ 16-11-2010, 00:59) *
Typiskt mej!? Go natt!

Ööh...det var dina egna ord?
Skaffa alkolås på tangentbordet, please. thumbdown.gif
Red Top
CITAT (AndersKbg @ 16-11-2010, 01:49) *
Ööh...det var dina egna ord?
Skaffa alkolås på tangentbordet, please. thumbdown.gif

Och du behöver massor med pepparkakor,

så du blir snällare. smile.gif kompiskram.gif
AndersKbg
CITAT (Red Top @ 16-11-2010, 03:34) *
Och du behöver massor med pepparkakor,

så du blir snällare. smile.gif kompiskram.gif

Mycket möjligt att jag behöver pepparkakor. Frågan är vad du ska tugga i dig för att klara av dina egna ord?
Det ingick i din trådstart som du ser.
Herre gud...
Red Top
CITAT (AndersKbg @ 16-11-2010, 08:42) *
Mycket möjligt att jag behöver pepparkakor. Frågan är vad du ska tugga i dig för att klara av dina egna ord?
Det ingick i din trådstart som du ser.
Herre gud...

confused.gif
*Stintan*
CITAT (AndersKbg @ 16-11-2010, 08:42) *
Mycket möjligt att jag behöver pepparkakor. Frågan är vad du ska tugga i dig för att klara av dina egna ord?
Det ingick i din trådstart som du ser.
Herre gud...


Gomorron unsure.gif
Chamomille
giggle.gif

Goddag...
sqrulan
rotfl.gif Ha ha.... F nummer två? giggle.gif

Jag erkänner att jag var liiite berusad! På en måndag tänker ni nu och jag skriver att jag har jobbat hela helgen och hela veckan före den. I min lilla aphjärna så trodde jag att jag skulle orka tapetsera hela köket men....lite cider behövdes! whistling.gif
Halva köket är tapetserat och jag mår bra, puss på er!
*Stintan*
smiley_small_hug.gif
Chamomille
Godmorgon smile.gif kompiskram.gif
sqrulan
CITAT (Red Top @ 16-11-2010, 09:10) *
confused.gif

Vem behöver det välkända alkolåset bäst???? giggle.gif

Kram på er alla och tack för att ni finns!♥
OT......
Som ni vet så vann jag pengar i våras och nu har jag bjudit 7 arbetskompisar på julbord, det känns sååå bra i hjärtat!
Dom stod ut med mej och mina kortidsfrånvaro då jag var sjuk i magen, jag VET att dom tycker om mej och jag tycker om dom såååå mycket! Jag har tur som har en bra arbetsplats med härliga kompisar.
Chefen..... thumbdown.gif

Jag vill inte att detta ska bli MIN tråd. Skriv vad ni tycker....ta en pepparkaka Anders! Du är söt du!♥
Chamomille
CITAT (sqrulan @ 16-11-2010, 10:26) *
Vem behöver det välkända alkolåset bäst???? giggle.gif

rotfl.gif Exakt.
sqrulan
g.gif ANDERS!!!! Ingen tycker dåligt om dej! Jag kan ta och överleva mina dumheter, kan du? Puss! smiley_small_hug.gif

Den som är bäst och bättre kan kasta första stenen!
Christa
CITAT (sqrulan @ 16-11-2010, 00:43) *
Hur fungerar vi okända personer?
Vem tycker om mej?????
Varför?

Jag skulle gärna förbättra mej om jag visste att jag gör nåt fel!
Ska vi tycka om varandra för engångsskull?♥
Typiskt mej!
sweatingbullets.gif


Jag läste i en bok en gång följande:

"Vi tycker om människor som får oss att må bra."

Kanske en bra definition.

Människor som är bra på att sätta den dom pratar med i fokus blir ofta omtyckta. Människor som är bra lyssnare blir oftare omtyckta än dom som pratar massor själva.
sqrulan
g.gif Hur upplevs jag då? Säg sanningen!
Chamomille
CITAT (Christa @ 16-11-2010, 10:47) *
Jag läste i en bok en gång följande:

"Vi tycker om människor som får oss att må bra."

Kanske en bra definition.

Människor som är bra på att sätta den dom pratar med i fokus blir ofta omtyckta. Människor som är bra lyssnare blir oftare omtyckta än dom som pratar massor själva.

Det där var mycket bra skrivet tummenupp.gif

OT kanske, har ett flertal människor i min omgivning som bara inte kan lyssna utan ständigt avbryter mitt i en mening. Sådana människor klarar jag mig utan. De går fetbort.

Tur att det inte går att avbryta mitt i en mening här på Odla giggle.gif
Meriona
Jag tycker nog att de som håller monolog och aldrig släpper in nån annan i diskussionen går fetbort de med.

Annars tycker jag om många människor, de flesta faktiskt.
Anma
CITAT (AndersKbg @ 16-11-2010, 08:42) *
Mycket möjligt att jag behöver pepparkakor. Frågan är vad du ska tugga i dig för att klara av dina egna ord?
Det ingick i din trådstart som du ser.
Herre gud...

Och du behöver glasögon tror jag. Myo som erbjuder pepparkakor är inte trådstartaren. giggle.gif

Chamomille
CITAT (Anma @ 16-11-2010, 12:54) *
Och du behöver glasögon tror jag. Myo som erbjuder pepparkakor är inte trådstartaren. giggle.gif


ohmy.gif rotfl.gif Myo??? Glasögon åt oss allihopa a0a.gif
Meriona
giggle.gif
Jag har tack, fast de klämmer på näsan.
Myosotis
CITAT (Chamomille @ 16-11-2010, 13:00) *
ohmy.gif rotfl.gif Myo??? Glasögon åt oss allihopa a0a.gif

Ja det var ju tur att det inte var jag, för i så fall hade jag redan glömt det ohmy.gif Började genast fundera på vad jag nu hade lovat...
Pia L
Är ALLA snurriga i den här tråden? Jag trodde att det var sqrulan som var ts och Red Top som erbjöd pepparkakor, glasögon har jag men behöver nog starkare.
*Stintan*
rotfl.gif
AndersKbg
CITAT (sqrulan @ 16-11-2010, 10:44) *
g.gif ANDERS!!!! Ingen tycker dåligt om dej! Jag kan ta och överleva mina dumheter, kan du? Puss! smiley_small_hug.gif

Den som är bäst och bättre kan kasta första stenen!

Jag tar både min egen och andras skit. Tyckte bara att det var lite lustigt att du skrev "Typiskt mej!" i trådstarten och sen fick jag skit för att jag sa detsamma.
Men så är det ibland.
Ja, jag var nykter igår. Idag med förresten. tummenupp.gif



CITAT (Pia L @ 16-11-2010, 13:24) *
Är ALLA snurriga i den här tråden? Jag trodde att det var sqrulan som var ts och Red Top som erbjöd pepparkakor, glasögon har jag men behöver nog starkare.

Rätt där. *bokar tid hos optikern* rolleyes.gif
gnon49
Ja utan glasögon så skrev jag nog som en viss herre från Eslöv har börjat göra. w00t.gif
Cacki
Om det blir några avlagda glasögon över så skulle jag gärna vilja ärva ett par, så släng dem för allt i världen inte! Ni får gärna ha pepparkakskalas för er själva, bara någon vill förbarma sig över mej så jag slipper gissa mej till vad som står på vägskyltarna i fortsättningen....
Christa
CITAT (sqrulan @ 16-11-2010, 10:50) *
g.gif Hur upplevs jag då? Säg sanningen!


Ärligt talat så har jag inte så bra koll på vem som säger vad så jag vet inte. Du har i alla fall inte skrivit något som gjort mig illa. Dom som gör det kommer jag ihåg.

För mig är diskussionerna i forumet viktigast. VEM som säger vad är inte lika viktigt. Just när jag är i en tråd så blir jag ju glad och tackar när någon hjälp till med något men det är ju så många här så det är bara några få som jag har någon uppfattning om i största allmänhet.

Jag letar inte fel hos folk heller som en del här roar sig med. Nu har det dock varit lite bättre ett tag så det kanske är någon snällsmitta som dragit in över odla. tongue.gif
Anma
CITAT (Chamomille @ 16-11-2010, 13:00) *
ohmy.gif rotfl.gif Myo??? Glasögon åt oss allihopa a0a.gif

rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif
RED TOP menar jag.
Jag behöver inga glasögon, jag behöver en ny hjärna som slutar blanda ihop allt.
Kryddan03
CITAT (sqrulan @ 16-11-2010, 00:43) *
Hur fungerar vi okända personer?
Vem tycker om mej?????
Varför?

Jag skulle gärna förbättra mej om jag visste att jag gör nåt fel!
Ska vi tycka om varandra för engångsskull?♥
Typiskt mej!
sweatingbullets.gif

Jag har inte så mycket att anmärka.
Möjligen att ordet jag fetmarkerat var lätt att läsa fel... eller inte. Det är kanske bara jag... blush.gif whistling.gif

(Tar en pepparkaka till.)
netha
CITAT (Kryddan03 @ 16-11-2010, 18:34) *
Jag har inte så mycket att anmärka.
Möjligen att ordet jag fetmarkerat var lätt att läsa fel... eller inte. Det är kanske bara jag... blush.gif whistling.gif

(Tar en pepparkaka till.)

Snuskig fantasi kanske!? whist.gif ( laugh.gif )
Jag gillar inte pepparkakor thumbdown.gif
Aqvakul
Det är nog en bra idé att inte blanda alkohol och Odla. Annars uppskattar jag sqrulan som en glad och rar person.
netha
CITAT (Aqvakul @ 16-11-2010, 22:32) *
Det är nog en bra idé att inte blanda alkohol och Odla. Annars uppskattar jag sqrulan som en glad och rar person.

Instämmer ... men eg så har hon väl inte skrivit något "opassande" ... eller beror det på mitt korta minne?
Nog har väl fler medlemmar riktigt gjort bort sig när de skriviot en massa tokigheter i fyllan ... men det bryr jag mig inte heller om ...

Scrulan smiley_small_hug.gif
abbbe
Jag förstår inte vad tråden handlar om. Visst, trådar byter ämnen genom sidorna ibland, men denna tråd hade inget ämne i början, eller?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon