Full version: Virus!?
sqrulan
--------------------------------------

Alba
Min första tanke är att du bör byta lösenord.
aanderss
ja jag har med fått samma o de hjälper inte att byta lösen ord
*Stintan*
Vad har du för virusprogram?
Alba
CITAT (aanderss @ 26-11-2010, 13:15) *
ja jag har med fått samma o de hjälper inte att byta lösen ord


Menar du att de kapar ditt malkonto om och om igen.
Bee
Jag har råkar ut för detta tre gånger i höst på mitt Hotmail-id. Spoofing tror jag det heter. Känns väldigt obehagligt.
Det värsta är att jag har inte hittar var man byter lösenord!
Nån här som vet?
Alba
CITAT (Bee @ 26-11-2010, 14:32) *
Jag har råkar ut för detta tre gånger i höst på mitt Hotmail-id. Spoofing tror jag det heter. Känns väldigt obehagligt.
Det värsta är att jag har inte hittar var man byter lösenord!
Nån här som vet?



Gå in på ditt mail - som du gör för att läsa mail.
Uppe till höger finns Profil / Logga ut.
Ovanför det finns en rad med det namn du lagt in och en liten pil (x) - klicka där
Välj därefter konto

Nu kommer du till kontoinformation och där finns ditt lösenord med bara punkter - till höger om det står det ändra - här kan du nu ändra lösenordet.

x - här ser jag bara 4 stjärnor hos mig beroende på att jag i profilen inte lagt in mitt namn utan bara ****
aanderss
CITAT (Alba @ 26-11-2010, 14:13) *
Menar du att de kapar ditt malkonto om och om igen.


jag vet inte vem de skickas skit utav sig själv i från min hotmail ibland
Bee
CITAT (Alba @ 26-11-2010, 16:38) *
Gå in på ditt mail - som du gör för att läsa mail.
Uppe till höger finns Profil / Logga ut.
Ovanför det finns en rad med det namn du lagt in och en liten pil (x) - klicka där
Välj därefter konto

Nu kommer du till kontoinformation och där finns ditt lösenord med bara punkter - till höger om det står det ändra - här kan du nu ändra lösenordet.

x - här ser jag bara 4 stjärnor hos mig beroende på att jag i profilen inte lagt in mitt namn utan bara ****


TACK Alba! Som jag har letat! Nu äntlligen är lösenordet ändrat.
sqrulan
---------------------------------------

RitRat
Jag fick en enorm drös av sådana "Returned mail"- spam för ett tag sen, det var massor!!! Men jag öppnade dem aldrig, åtminstone klickade jag inte på något på dem. Ingen har fått konstiga mejl av mig, och jag har inte bytt lösenord. Problemet gick över av sig självt. Det där verkar gå i vågor, det kommer i perioder.
Det kan vara försök till "spoofing" eller vad det är...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon