skogstroll
Jag ska på min lokala julmarknad vid Tyresö slott jag på söndag smile.gif
Katie
Tänkte försöka komma mig iväg till Julmarknaden på Backamo i helgen, om vi nu inte blir helt insnöade.
Olle A
I morgon har SMU sin julmarknad i Ucklums missionskyrka, som brukar vara väldigt trevlig. Tyvärr kan jag inte vara med där i år, eftersom det krockar med en akvariefiskauktion i Göteborg, men jag ska dit en vända i kväll och skänka lite krukväxter.

Olle
evelina
Den 4-5 december är det julmarknad här i Lövstabruk den är lite lagom. Jag ska själv arbeta i vår smedsbostad, servera kaffe,baka pepparkakor i vedspisen och sälja lite hemtillverkade julklappar.

Detta har jag gjort.

[attachment=56549:CIMG4506.JPG]

[attachment=56550:CIMG4514.JPG]
Jan Lindgren
Hej!
Jag ska på julmarknad i morgon och övermorgon. En ganska liten lokal marknad vid Tydingesjön i Broby. En massa lokala småföretag och privatpersoner säljer sina alster och diverse grejor. Jag ska vara där som ett pitttoreskt inslag med några lamor. Både barn och vuxna brukar uppskatta att få träffa och klappa några djur. För att inte lamorna ska bli trötta på alla människor så tar jag med tre stycken som får turas om att vara trevliga. Det är också ett bra tillfälle att lära barn lite om djur och hur man uppträder tillsammans med dem.
MVH
Jan Lindgren
Meriona
CITAT (skogstroll @ 26-11-2010, 15:10) *
Jag ska på min lokala julmarknad vid Tyresö slott jag på söndag smile.gif

Bodde på Lilla Tyresö för ett par veckor sen när vi var i stockholmis. Rekommenderas verkligen!!!! Missade julmarknaden alltså, men nästa gång kanske?
vildvittra
blir tyresö slott imorgon för mig smile.gif hoppas det blir trevligt!
Anma
Ska på skyltsöndag här i stan på söndag, får nog räcka så för i år.
Monica M zon 4
Vi var på Huseby bruk för några veckor sedan. Huseby ligger några mil söder om Växjö. Det är en riktigt gammaldags marknad med massor av mat och hantverksprylar. http://www.husebybruk.se/
herkules
jag kommer att besöka DENNA och DENNA julmarknad i år.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon