Full version: Odlas julprylar!
Monica M zon 4
Nån som shoppat julprylar från odla? Fick ett erbjudande för ett tag sedan via mejl att shoppa ljusslingor och te och lite andra prylar. Jag köpte inget men min kompis gjorde det och hon har, trots att hon ringt odla, inte fått sina prylar än. Hon beställde för över en månad sedan. Nån mer som shoppat prylar? Erfarenhet?

Jag har handlat många gånger av odla och det brukar alltid funka bra men i år verkar det som det strular en del. Nån som vet nåt?
IngegerdH
CITAT (Monica M zon 4 @ 01-12-2010, 05:01) *
Nån som shoppat julprylar från odla? Fick ett erbjudande för ett tag sedan via mejl att shoppa ljusslingor och te och lite andra prylar. Jag köpte inget men min kompis gjorde det och hon har, trots att hon ringt odla, inte fått sina prylar än. Hon beställde för över en månad sedan. Nån mer som shoppat prylar? Erfarenhet?

Jag har handlat många gånger av odla och det brukar alltid funka bra men i år verkar det som det strular en del. Nån som vet nåt?

Hej från ett vitt och vackert Lycksele. Jag har också beställt och väntar sedan första beställningsdagen. Börjar kännas lite oroligt. Förhoppningsvis svarar någon i ledningen, på när varorna beräknas komma. Ljuskransar t.ex, är ju inte kul efter jul!
Fenja
Om man ställer frågan till Odla så får man säkert ett bra svar.
Mvh
Fenja
ingrids
Jag beställde en drös saker den 24 och har dåligt samvete för att jag inte hunnit hämta ut paketet som kom för två dar sedan.
Gåsis
Dom kanske gör som vanligt, levererar från norr till söder. Funkar bra på lökar men kanske mindre bra på julgrejor.
Eva i Skåne
Jag har inte beställt något nu, men brukar ofta beställa växter.
Är det ingen mer än jag som tyckte det var lite för höga priser på julerbjudandet?
Kanske är det hög kvalitet, men jag vill nog se, känna, lukta först på mycket av det som fanns i detta erbjudande.
Red Top
Så här står det i texten där man beställer:

"Beställningar levereras efterhand i den ordning de kommer in. Normalt inom några dagar. Artiklar som är tillfälligt slut i lager levereras inom två veckor."

Om din väninna forfarande inte fått sina varor, tycker jag att hon ska kontakta Odla.nu, det har kanske blivit något fel när hon skickade beställningen. Hon kan kontakta dem antingen per mail eller telefon. Butikens personal är nog inte inne på forumet så ofta. smile.gif

E-post: butiken@odla.nu
Telefon: 0451-610 30 Måndag-fredag 08.00 - 14.30
Monica M zon 4
Jo, hon har mejlat odla och fått ett ursäktande svar. Och fått veta att varorna är på väg.

Vad jag var intresserad av var hur beställningarna funkat för er andra. Nån mer som beställt nåt? Har ni fått vänta länge?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon