Krolliljan
Den lilla rutan där man kan pricka in att man vill ha nyhetsbreven från Odla dyker upp på min skärm hela tiden, flera gånger i minuten. Ngn mer som har detta problem. angry.gif ranting.gif
ingrid fuxwall
Inte lika ofta som för dig men tillräckligt ofta
Alba
Den dyker bara upp om jag inte är inloggad.

Har aldrig sett den då jag loggat in. Så konstigt att det blir så för dig.
Huggorm
Aldrig för mig, men jag har tilläggsprogram som blockerar reklam
Krolliljan
Jättekonstigt det här. confused.gif
Jag ger upp nu för i kväll. Jag blir nipprig av det här. unsure.gif
malcolm
Den där rutan dyker upp rätt ofta hos mig också men inte flera gånger i minuten fast tillräckligt ofta för att det skall vara irriterande.
Carl
både xp och firefox har pop up blockera vilka läsare har ni?
malcolm
Har XP som operativsystem och IE9 som webläsare med pop-upblockeraren aktiverad vilken fungerar överallt utom här på Odla med nyhetsbrevreklamen.
Meriona
Den där rutan dyker upp ibland när man ska logga in, och just precis när man ska klicka i logga i, så att man råkar klicka på den där äckliga reklamrutan. Men när man väl klickat bort den så kommer den åtminstone inte tillbaka. Hade den dykt upp hela tiden hade jag också givit upp. sad.gif
Carl

Byt till firefox webbläre så så blir det nog bra http://www.mozilla.com/sv-SE/
skogstroll
om man rensar tempfiler och/eller historik varje gång så kommer den obönhörligt upp
Gossen Ruda
Jag har WinXP och IE och ser den bara någon enstaka gång innan jag hunnit logga in, om jag blivit urloggad.
Red Top
Göran har i supportavdelningen svarat på frågan och vad man gör för att slippa irritationsmomentet.

Här: Görans svar
malcolm
CITAT (Red Top @ 14-12-2010, 10:54) *
Göran har i supportavdelningen svarat på frågan och vad man gör för att slippa irritationsmomentet.

Här: Görans svar

Hittar inte var man aktiverar cockies på Odla.
Alba
CITAT (malcolm @ 14-12-2010, 11:53) *
Hittar inte var man aktiverar cockies på Odla.


Verktyg > internetalternativ > sekretess > platser > fyll i Odla.nu > tillåt.
malcolm
CITAT (Alba @ 14-12-2010, 13:07) *
Verktyg > internetalternativ > sekretess > platser > fyll i Odla.nu > tillåt.

thanks.gif
malcolm
CITAT (Alba @ 14-12-2010, 13:07) *
Verktyg > internetalternativ > sekretess > platser > fyll i Odla.nu > tillåt.

Tyvärr fortsätter denna ruta att dyka upp. Jag har även startat om datorn. ranting.gif
Cacki
Fast om man tillåter Odla.nu så tillåter man väl popup som är kopplade till den sidan ändå?
Peztis
Jag får den endast om jag går in på Odlas första sida, inte om jag sparat Forumet som Favorit/Bokmärke el vad man nu vill kalla det för. Jag får det aldrig då.
smuleborg
Har aldrig dykt upp hos mig. Har inget "tilläggsprogram". Kör Mac/Safari.

Brukar tassa in genom att googla odla, klicka på forum.
Krolliljan
Så då har jag aktiverat cockies. Hoppas att det hjälper. blink.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon