Noah
Hej!

Nästa vecka skall jag på Orchidéeutställning på blomsterlandet i Nyköping.
Men jag är så nyfiken på kvalitéten så jag undrar om någon varit på en av utställningarna runt om i landet?
Är utställningen likvärdig förra årets, eller skiljer dem sig åt och i såfall hur?

Sen är det Orchidéutställning på Bergianska att se fram emot. wub.gif

Tack på förhand!

Noah
pejori
jag har varit på dessa utställningar i flera år, och har bara goda erfarenheter av dom laugh.gif laugh.gif
har alltid hittat fina ex. som jag glatt inhandlar och bär hem till min överfulla lägenhet blink.gif wacko.gif smile.gif
Noah
Nu längtar jag ännu mer! biggrin.gif tongue.gif
Var på utställningen i Nyköping förra året och tyckte den var fin, köpte flera fina plantor.
Såg på ett annat forum att man inte var lika nöjd med årets utställning, så jag blev lite orolig, men nu är jag glad och förväntansfull igen.

Det är väl lite för långt för dig pejori att åka till Bergianska och se Orchidéutställningen där.

Har du (eller någon annan) varit i Arne Kastbergs nya växthus i Varberg?
Jag skall åka ner till Halmstad i slutet av mars och funderar på att ta en sväng förbi hos honom.

Ha det bäst!

Noah
pejori
ja. jag har varit där.
det är bara så läckert. tongue.gif tongue.gif
det gäller att inte ha med för mycket pengar, man blir ruinerad då. wub.gif wub.gif
tycker att du ska gå dit. biggrin.gif
det är värt det.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon