Full version: afrika
andreas i uppsala
Jag fick ett sånt här afrikabrev, från nigeria så klart. Det var ganska kul för jag har undrat om jag skulle få något, och visst så fick man ett.
Vet "dem" ens om hur stort det här är i sverige? Kalla fakta har gjort tusentals repotage om afrikabreven, men jag tror inte att "Mr.Kenneth" visste det.

Killen heter i alla fall ifeany kenneth och vill såklart ha hjälp och resten känner ni nog till vid det här laget.


Funderar på att skriva tillbaka, med nåt i stilen lägg ner eller åt med dra åt h******/hur dum tror du jag är egentligen

mvh
andreas
zaaritha
Jag fick 3 st m mail i dag!
Raderade dem direkt.
Såg i andra mail att flera råkat ut för dessa mail.
M-B
Posse
CITAT (andreas i uppsala @ 05-02-2004, 19:22)
Funderar på att skriva tillbaka, med nåt i stilen lägg ner eller åt med dra åt h******/hur dum tror du jag är egentligen

Jag har för mig att polisen samlar på sådana där mail och brev... unsure.gif
Micke
För all spam gäller att man inte svarar, hur kul det än skulle vara. För gör man det är f-n lös och postlådan svämmar över och man tvingas byta e-postadress och det är kanske inte så kul sedan längre...

Micke
*Felix matte*
Mitt råd är också... Svara inte om du inte vill ha boxen överfull av "skitmail"
Nortons Spamfilter ser till att jag slipper afrikabrev biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon