Full version: Årets tvkalender
Eva i Skåne
Jag tycker den är underhållande och min man och jag har sett de flesta avsnitt.
Barnsliga, vi??? Gått i barndom kanske... confused.gif
Aqvakul
En ovanligt trevlig julkalender! tummenupp.gif
sommarhumla
Har dessvärre missat kalendern. Har ambitionen varje år att titta på kalendern men sedan kommer annat emellan och det känns så trist att dratta in mitt i handlingen...
Meriona
Jag tycker om den! smile.gif
*Stintan*
Jag gillar den också men jag undrar lite vad ungarna tycker och hur gamla dom ska vara för att begripa den.
Meriona
Jag tror att den passar även lite mindre barn, det är inte någon invecklad intrig tycker jag. Men jag vet inte säkert eftersom sonen inte sett kalendern sedan LasseMaja.
malcolm
Har inte sett julkalendern sedan barnen var små och årets har jag missat totalt.
zissi
Har inte heller tittat på julkalendern sen barnen slutade se för rätt länge sedan. Men i år har jag "råkat" börja titta några gånger och tyckt den verkat lite kul faktiskt. Då även för oss vuxna med barnasinnet i behåll shy.gif happy.gif
Berith
Jag har bara sett lite sporadiskt tidigare, men alldeles strax kommer dagens avsnitt. Betygsätter alldeles snart! yes.gif

Är lite tveksam till det sporadiska, tycker att dom "pratar" alldeles för högt. Måste man skrika när man vill ha något sagt...? Jag vill ju att dom i adventskalendrarna ska vara så där juligt mysigt gulliga...

Nu börjar det!
Berith
Jaaa.... g.gif Neeej.... Det är nog inte riktigt "min" tv-kalender. Men man kanske måste hängt med från början för att gilla den.
Aqvakul
Det tar nog några avsnitt innan man kommer in i det hela...
Anki på Öland
Gillar inte den typen av barnprogram där vuxna klär sig som fånar och gör sig allmänt dumma - hoppas barnen gillar sånt, mina gjorde det inte.
evelina
Jag tycker inte om den, tacka vet jag trolltider och teskeds gumman men jag är gammaldags.
EsterM
Jag, min man, vår nioårige son och min mamma missar inte ett avsnitt. Däremot så tittar inte vår 18-åring.
ryss_борис
Endast sett småsnuttar när jag gått förbi tv:n, och måste säga att den verkar helt bedrövligt dålig - som vanligt med andra ord.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon