Full version: Svinarps starke man
Eva i Skåne
Ja, sista avsnittet pågår just nu på tv, men det ska komma 13 nya avsnitt hörde jag.
Jag tycker det har sina höjdpunkter och jag vet att många fritidspolitiker är roade av likheter med verkligheten.
mojan
tummenupp.gif
Alexander-VG-zon3
jag följer det, fast har för mig att det inte inspelas i Skåne utan i Göteborg/Trollhättan.
Piccante
CITAT (Eva i Skåne @ 19-12-2010, 20:26) *
Ja, sista avsnittet pågår just nu på tv, men det ska komma 13 nya avsnitt hörde jag.
Jag tycker det har sina höjdpunkter och jag vet att många fritidspolitiker är roade av likheter med verkligheten.

tummenupp.gif det finns en igenkänningsfaktor definitivt och inte bara för skåningar.
Eva i Skåne
Var det är inspelat vet jag inte. Jag tänker mest på att Anders är ganska Hiphip-knuten.

Klart att du tittar Flaxss, även om du flyttat från Skåne
Aqvakul
Jag tycker inte alls det når upp till Hipp Hipps klass. Anders med familj har bott vägg i vägg med mig i över fem år, men flyttade i månadsskiftet. En snäll men ganska bohemisk och slarvig man...
Snöflinga
Skoj i början, men efter 6-7 avsnitt blev det ganska förutsägbart och inte så roligt längre dunno.gif
Aqvakul
CITAT (Snöflinga @ 19-12-2010, 21:49) *
Skoj i början, men efter 6-7 avsnitt blev det ganska förutsägbart och inte så roligt längre dunno.gif

Visst är det så..
omk
En arbetskompis till mej är statist (skåning naturligtvis ...), så jag kände mej tvingad att titta på avsnitt 1 och 2, men sen rann det ut i sanden, som allt annat när det gäller mej och tv. wacko.gif

Tyckte dock att den var helt okej ... Inga gapskratt kanske, men väl några fniss !

Eftersom jag knappt kan hålla reda på vilken veckodag det är, går alla tv-serier på mer än 2 avsnitt bort. (Kallas det serie om det bara är 2 avsnitt ?? unsure.gif )

Tyvärr många bra filmer också ... Jag ser i tidningen att filmen "det-och-det" sänds en viss dag klockan 20-21 nånting, tänker - oohh, DEN ska jag se !! Sen kommer jag på, 2 dar efteråt, att DEN filmen glömde jag av att kolla på .... duh.gif
andersen
Jag gillar den serien, har suttit bänkad varje söndag och tittat, annars så tittar jag inte så mycket på tv.
Monica M zon 4
Jag gillar programmen! Kul att det kommer fler avsnitt. Och jag bor inte i Skåne!
Rebecca
Tycker det är roligt. Gillar Anders och alla hans grejer.

Förresten är det visst inspelat i Skåne, i Kävlinge.
Aqvakul
CITAT (Rebecca @ 20-12-2010, 08:03) *
Tycker det är roligt. Gillar Anders och alla hans grejer.

Förresten är det visst inspelat i Skåne, i Kävlinge.


Det är inspelat både i Kävlinge och i eller i närheten av Trollhättan..
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon