Full version: smack the pinguin
Ljusalfheim
smack the pinguin wub.gif
Nanna
Hihi... Vad långt han flög. rolleyes.gif

Trodde aldrig den skulle sluta... 8862, gick det slutliga studset till.
vickeva
Oj, på första försöket... laugh.gif laugh.gif laugh.gif
katti
slutar han aldrig att studsa.... jag börjar tycka synd om den lilla pingvinen unsure.gif
katti
Jooo, nu börjar han sakta in... smile.gif
*Felix matte*
Det är den Estniska länken som kan hålla på att studsa i 10 minuter

Här är snabbare kast
renate
Ok,jag trodde att hamnade i helv...t 9895,9m nästan 1mil,det blir för långdraget,hellre missar jag. ohmy.gif ohmy.gif
Renate
*Felix matte*
CITAT (renate @ 06-02-2004, 21:03)
Ok,jag trodde att hamnade i helv...t 9895,9m nästan 1mil,det blir för långdraget,hellre missar jag. ohmy.gif  :o
Renate

Är det inte längre än så till..... laugh.gif laugh.gif laugh.gif
renate
CITAT (renate @ 06-02-2004, 21:03)
Ok,jag trodde att hamnade i helv...t 9895,9m nästan 1mil,det blir för långdraget,hellre missar jag. ohmy.gif ohmy.gif
Renate

Yes,här var bättre 1212m! de ni;höll på missa kommissarie Vinter. rolleyes.gif
Ella
Jag tror att han tycker om att studsa på magen och spänner rätt muskler:) rolleyes.gif wub.gif tongue.gif biggrin.gif biggrin.gif
Ella
8035 blev mitt resultat, men jag gör inte om det! Attans massa väntetid medans pinvinen lekte rolleyes.gif laugh.gif laugh.gif biggrin.gif laugh.gif
andreas i uppsala
11296m, men jag gör inte om det. Vissa har faktiskt "annat" att göra tongue.gif
Kata
Trodde aldrig att den skulle sluta!! Den hoppade och hoppade och hoppade...... Till slut stannade han på 14682,7 ohmy.gif tongue.gif

// Kata
digitalkarin
Man kan faktiskt göra annat under tiden. =)
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon