Full version: solen
andreas i uppsala
Idag var solen riktigt stark och stor.Den har inte varit så stark på länge. Även fast det är kallt (-3) så känns det som om våren nu är på väg.

Jag har vårstädat i mitt album, och lagt dit några nya vinterbilder, och temat är solens återkomst.
Nutten
Här med (Malmötrakterna)! Undrar om det är soligt på många ställen i landet idag?
ariana
vi har också fått sol idag som synes tongue.gif
Tesa
SOLEN, SOLEN, SOLEN....... jag känner hur det bubblar i bröstet- för första gången sen i november kan jag stå i min trädgård och se SOOOOLEN wub.gif laugh.gif laugh.gif
Betty
CITAT (Tesa @ 09-02-2004, 16:24)
SOLEN, SOLEN, SOLEN....... jag känner hur det bubblar i bröstet- för första gången sen i november kan jag stå i min trädgård och se SOOOOLEN wub.gif laugh.gif laugh.gif

Det är du som bor bakom ett berg va...? unsure.gif laugh.gif
Tesa
CITAT (Betty @ 09-02-2004, 16:34)
CITAT (Tesa @ 09-02-2004, 16:24)
SOLEN, SOLEN, SOLEN....... jag känner hur det bubblar i bröstet- för första gången sen i november kan jag stå i min trädgård och se SOOOOLEN wub.gif  :lol:  :lol:

Det är du som bor bakom ett berg va...? unsure.gif laugh.gif

blink.gif HUR kunde du gissa det???? tongue.gif
Betty
laugh.gif laugh.gif wink.gif
Kitti
Jag bor också i Uppsala och håller med dig, vilken underbar dag vi har haft. Jag och hunden tog en långpromenad och bara njöt av solen. Den värmer verkligen! biggrin.gif
Blomstertanten
biggrin.gif Solen har lyst i Glanshammar också ! biggrin.gif

Underbart ! smile.gif
*Felix matte*
Strålande sol och 8 minusgrader i Kiruna (på dagen) wub.gif

Här kan du se min stad biggrin.gif
Fialotta
Jag har sett solen här i skärgården i dag oxå...
men har legat till säng i flunsan...hade ju velat ta en promis i solen unsure.gif
ariana
Jag kika på kartan över Kiruna centrum
de var intressant
när jag var 13år så tälta vi där åkte med bil från Bohuslän
den morgon glömmer jag inte ja kom fort ur tältet för det var sånt liv ett ånglok kom ur berget oj vad rädd ja blev, ja sånt här minns man
myggen också unsure.gif

Stackars dig Maudan vi får hoppas på ny sol krya på dig smile.gif
Fialotta
Tack ariana


känns redan bättre, när nån tycker synd om en tongue.gif laugh.gif wub.gif wub.gif
*Felix matte*
Så här fint solsken och 19 minusgrader har vi idag.... bilden tog jag nyss


Ariana....vi har inte haft mygg de 2 senaste somrarna biggrin.gif
renate
Tack för en härlig solbild!
Här har det varit molnig i eftermiddag,nu -0,3°.
Hälsningar Renate
andreas i uppsala
Varför går det inte att lägga in min solbild? sad.gif
Blomstertanten
Kanske för att solen gått ner ? tongue.gif
Posse
CITAT (andreas i uppsala @ 10-02-2004, 20:41)
Varför går det inte att lägga in  min solbild?  :(

Kanske för stor bildfil? unsure.gif

(Se gärna tråden Hjälp!)
estet


Här har solen lyst också!
Posse
Jag såg inte till solen när jag var ute idag, men konstaterade att snöflingor tycks ha samma talanger som akrobater: bra balanssinne och god förmåga till sammanhållning... rolleyes.gif

ariana
Här har vi haft sol i dag också fina bilder ni sänt det är vackert i Sverige det har vi sett här[/IMG]
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon