Peztis
Idag när jag hämtade posten låg det två jätteroliga kuvert i lådan: ett från Frökedjan och ett ifrån Odla.
Lite klämmande på Odla-kuvertet säger mig att det ligger fröer i. Men jag har ju inga beställt ifrån Odla... g.gif När jag öppnar kuvertet ligger där en påse med luktärtor, en biljett till Kista-mässan och en not ifrån Odla.nu där de gratulerar mig till ha vunnit fribiljetten.
Jätteskoj!

Lite pinsamt är ju att jag minns knappt att jag har tävlat... blush.gif

Men jag vill på detta sätt tacka Odla för att ni gjorde mig så jätteglad idag!

blomma.gif
Eva i Skåne
Grattis!!! blomma.gif
Anma
Vad roligt! Grattis! När är mässan?
Peztis
Nästa vecka tor-sön, ska bli jätteskoj!

Men det måste ju ha varit fler som vann!!! Ge er tillkänna! smile.gif
Maggan H
Grattis, vad jättekul!
Klura
Nämen Grattis!
Det är ju riktigt kul att vara glömsk ibland giggle.gif
Tänkte också försöka hinna ta mig till Kista, blir min första trädgårdsmässa i så fall.
Platinum
Grattis blomma.gif
mojan
Tävlade men vann ingen biljett. Grattis till dig!
Ska på mässan för första gången.
Peztis
CITAT (Anma @ 02-03-2011, 18:54) *
Vad roligt! Grattis! När är mässan?

Hehe, såg nu att om man tittar till höger här i forumet så görs det reklam för mässan...
blomkronan
*YES* Jag vann oxå yahoo.gif OCH jag hade fått ett tjockt kuvert med frön från frökedjan biggrin.gif
Hur konstigt var inte det då...! att vi båda fick frökedebrev OCH biljett samma dag!! biggrin.gif

Kanske ett tecken... Vilken dag ska du gå?
Peztis
Men Blomkronan! VAD KUUUUUUL!

Med största sannolikhet ska jag dit på fredagen. När ska du dit?
blomkronan
Jobbar fredag sad.gif. Men jag ska gå både lördag och söndag biggrin.gif- lördagen tänkte jag gå "själv" och på söndagen går jag i sällskap med min granne.
Men om du går lördagen kan vi kanske ta en fika?
Peztis
SJÄLVKLART - om jag är där på lördagen...
hattstugan

STORT GRATTIS TILL ER BÅDA!!!!! blomma.gif

HOPPAS NI FÅR EN TREVLIG DAG DÄR
Peztis
Hoppas att Odla-personalen ser denna tråd och att vi som vann på detta sätt får tacka!
thanks.gif
Biggan_
CITAT (hattstugan @ 02-03-2011, 21:56) *
STORT GRATTIS TILL ER BÅDA!!!!! blomma.gif

HOPPAS NI FÅR EN TREVLIG DAG DÄR


Jag säger detsamma! blomma.gif
blomkronan
CITAT (Peztis @ 02-03-2011, 22:09) *
Hoppas att Odla-personalen ser denna tråd och att vi som vann på detta sätt får tacka!
thanks.gif

Håller med biggrin.gif TACK SÅ MYCKET ODLA och för fröna dom hade jag inte och dom kommer göra sig fint i min rabatt biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon