Full version: Tack!
Sidor: 1, 2
malcolm
Tack till alla Er som hört av sig efter det minst sagt otäcka påhoppet efter F:s utfall mot mig. thanks.gif
hattstugan

smiley_small_hug.gif
Aqvakul
ett litet försenat stöd! kompiskram.gif smiley_small_hug.gif
*Stintan*
CITAT (Aqvakul @ 17-03-2011, 23:00) *
ett litet försenat stöd! kompiskram.gif smiley_small_hug.gif


Instämmer jag i! smiley_small_hug.gif
Red Top
[attachment=58983:Kram.gif]Andas ut nu och försök sova ordentligt. I morgon är en ny dag. En alldeles fantastisk ff dag. Och då menar jag inte föräldrafri.
Myosotis
smiley_small_hug.gif
anne-li i olofstorp
smiley_small_hug.gif
netha
malcolm .. du gick på en nit som ett antal av oss Odlaiter gjort tidigare ...
Koppla av och koppla bort allt knäppt (fuchsian) kompiskram.gif
Monaxe
Hoppas att du inte går och grubblar på på alla dumheter som blev kläckta! smiley_small_hug.gif
Anki V
Jag är nog dum, dummare, dummast…. som ursäkt har jag inte noterar hennes ”övertramp”.

Jag har, naiv som jag är försökt att hjälpa henne i hennes ”odlingdmödor” .

Beklagar!!!!! och hoppas att en vilsen själs demoner ska frå ro och inte påverka andra.

/Anki
malcolm
Jag har funderat på om jag skall berätta och det skall jag nog trots allt Våren 1981 blev jag hämtad av polisen på mitt jobb, min dåvarande sambo hade tagit livet av vår son som var tio månader. Som ni säkert förstår så var det en traumatisk upplevelse, berättade detta för F som nu passade på att använda informationen mot mig vilket jag anser vara fullkomligt vidrigt. Ingen kan förstå hur eländigt livet var för mig efter denna händelse och jag har nog inte kommit över det ännu trots att det var många år sedan. Inte blev det lättare av att jag blev ensam med tre barn -97 heller då min hustru drabbades av en hjärntumör, lägg sedan till en stroke -05 och en till -08 så kanske ni kan förstå att jag inte mår helt perfekt. Hur det än är så behöver ingen tycka synd om mig, tyck om mig istället och jag lovar att jag är en snäll person som inte förställer mig bara för att jag befinner mig på internet.

Kram allesammans! smiley_small_hug.gif
tonic

smiley_small_hug.gif
netha
CITAT (malcolm @ 17-03-2011, 23:23) *
Jag har funderat på om jag skall berätta och det skall jag nog trots allt Våren 1981 blev jag hämtad av polisen på mitt jobb, min dåvarande sambo hade tagit livet av vår son som var tio månader. Som ni säkert förstår så var det en traumatisk upplevelse, berättade detta för F som nu passade på att använda informationen mot mig vilket jag anser vara fullkomligt vidrigt. Ingen kan förstå hur eländigt livet var för mig efter denna händelse och jag har nog inte kommit över det ännu trots att det var många år sedan. Inte blev det lättare av att jag blev ensam med tre barn -97 heller då min hustru drabbades av en hjärntumör, lägg sedan till en stroke -05 och en till -08 så kanske ni kan förstå att jag inte mår helt perfekt. Hur det än är så behöver ingen tycka synd om mig, tyck om mig istället och jag lovar att jag är en snäll person som inte förställer mig bara för att jag befinner mig på internet.

Kram allesammans! smiley_small_hug.gif

kompiskram.gif smiley_small_hug.gif
Biggan_
CITAT (malcolm @ 17-03-2011, 23:23) *
Jag har funderat på om jag skall berätta och det skall jag nog trots allt Våren 1981 blev jag hämtad av polisen på mitt jobb, min dåvarande sambo hade tagit livet av vår son som var tio månader. Som ni säkert förstår så var det en traumatisk upplevelse, berättade detta för F som nu passade på att använda informationen mot mig vilket jag anser vara fullkomligt vidrigt. Ingen kan förstå hur eländigt livet var för mig efter denna händelse och jag har nog inte kommit över det ännu trots att det var många år sedan. Inte blev det lättare av att jag blev ensam med tre barn -97 heller då min hustru drabbades av en hjärntumör, lägg sedan till en stroke -05 och en till -08 så kanske ni kan förstå att jag inte mår helt perfekt. Hur det än är så behöver ingen tycka synd om mig, tyck om mig istället och jag lovar att jag är en snäll person som inte förställer mig bara för att jag befinner mig på internet.

Kram allesammans! smiley_small_hug.gif


Jag gillar dej som du är Malcolm, och beklagar allt elände du har varit med om! smiley_small_hug.gif
Jag har inte varit närvarande de här sista dagarna när så mycket tydligen har hänt här, så jag har inte koll på det hela.Jag drar bara en lättnadens suck när jag ser att F är borta!
Motti
Det är så himmla tråkigt Malcom att sådant här får hända på Odla,men jag vet hur det tar, jag är ju en av dom som själv har blivit påhoppad.Frågan är ?ska vi låta dom bittra elaka empatilösa ta över ? dom som inte ha något annat i livet än att göra det surt för andra för att kunna växa själva , och jäklas på alla vis de kan komma på inte ska vi låta ondskan ta över .
Tycker du är en bra människa Malcom forsätt med det och jag förväntar mig att se dina fina innlägg i fortsättningen också smiley_small_hug.gif

Kram Motti
malcolm
Jag tänker ALDRIG gräva ner mig i något som säga här på Odla vad det än må vara, vet vilka som är justa nu och håller mig till dem!
netha
CITAT (malcolm @ 17-03-2011, 23:49) *
Jag tänker ALDRIG gräva ner mig i något som säga här på Odla vad det än må vara, vet vilka som är justa nu och håller mig till dem!

tummenupp.gif
Motti
kompiskram.gif
Anma
malcolm, jag visste om denna anklagelse som F riktat mot dig sedan länge, men tog det som svammel och det var det ju! Trodde aldrig dock att det skulle fläkas ut offentligt. Det är konstigt att vissa ska drabbas så hårt i livet och andra får bara en liten bråkdel av motgångar. Man kan ju fundera på rättvisan i det.
Du är stark trots allt. Stor kram till dig.
Bee
Du är stark Malcolm! Strongt av dig att berätta.
smiley_small_hug.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (malcolm @ 17-03-2011, 23:23) *
tyck om mig istället och jag lovar att jag är en snäll person som inte förställer mig bara för att jag befinner mig på internet.
Kram allesammans! smiley_small_hug.gif

massor av kramar smiley_small_hug.gif kompiskram.gif
Piccante
trostar.gif
Starkt att du orkar berätta om det Malcolm. Så fruktansvärt lågt att utnyttja dina tragedier för att få må bättre själv. Nu hoppas jag vi kan skaka av oss F och allt hon har ställt till med.
AndersKbg
Du får en klapp på axeln och stöd. Du har varit med om ett helvete som inte någon förtjänar. Bra gjort av dig att dela med dig av dina erfarenheter.
Och jag menar det, tro inget annat.
Motti
Det värmer att se att det finns så många fina människor här på odla med så mycket empati smiley_small_hug.gif
Ingela i Segersberg
Många smiley_small_hug.gif till dig, Malcolm. Starkt gjort av dig att berätta!
Eva-Helene
Instämmer i kören kompiskram.gif
sommarhumla
smiley_small_hug.gif till dig Malcolm!!!!
Cacki
smiley_small_hug.gif
Olle A
trostar.gif smiley_small_hug.gif kompiskram.gif
titti49zon6
Massor med smiley_small_hug.gif ! Starkt av dig att berätta vad som hänt, sköt om dig!
Monica M zon 4
Jag har ingen aning om vad för påhopp du råkat ut för men påhopp är ALDRIG okej! Det ska ingen behöva stå ut med. Kram!
ninnisky
smiley_small_hug.gif Malcolm
Maggan H
Kan bara hålla med övriga, strongt gjort att både klara alla motgångar och sedan våga berätta om eländet.

Men det här sista påhoppet här på ett öppet forum att göra som fuchsian har gjort, jag bara undrar hur fanken är man funtad då?? Min sympati har ni allihop som drabbats, flaxxs, Marcus H och övriga. kompiskram.gif
Gossen Ruda
Jag instämmer i kören. Kämpa på.
Eva i Skåne
Upp med hakan Malcolm och ni andra som blivit trampade på. Låt er inte nedslås utan tänk istället på att ni har många vänner här. smiley_small_hug.gif
silos
En sådan fruktansvärd trageri du har varit med och och det var verkligen hemskt av F att göra som hon har gjort emot dig,jag förstår mer än väl att du inte kan förlåta henne!
Men du är en stark människa och har gått vidare med ditt liv och inte fastnat i mörkret.
smiley_small_hug.gif Jag önskar dig allt gott här i livet!
sqrulan
smiley_small_hug.gif Från mej med!
Meriona
kram2.gif Det kan bara bli bättre nu iallafall, Malcolm! Du är modig! tummenupp.gif
Uggi
CITAT (Eva i Skåne @ 18-03-2011, 08:35) *
Upp med hakan Malcolm och ni andra som blivit trampade på. Låt er inte nedslås utan tänk istället på att ni har många vänner här. smiley_small_hug.gif

Hej Malcolm, jah håller med Eva. kompiskram.gif
Iren
Jag känner inte dig Malcolm, men du ska veta att du har min respekt för att du tagit dig ur detta och verkar vara en trevlig och stark människa efter allt du varit med om.
xlxl67
CITAT (malcolm @ 17-03-2011, 23:23) *
Jag har funderat på om jag skall berätta och det skall jag nog trots allt Våren 1981 blev jag hämtad av polisen på mitt jobb, min dåvarande sambo hade tagit livet av vår son som var tio månader. Som ni säkert förstår så var det en traumatisk upplevelse, berättade detta för F som nu passade på att använda informationen mot mig vilket jag anser vara fullkomligt vidrigt. Ingen kan förstå hur eländigt livet var för mig efter denna händelse och jag har nog inte kommit över det ännu trots att det var många år sedan. Inte blev det lättare av att jag blev ensam med tre barn -97 heller då min hustru drabbades av en hjärntumör, lägg sedan till en stroke -05 och en till -08 så kanske ni kan förstå att jag inte mår helt perfekt. Hur det än är så behöver ingen tycka synd om mig, tyck om mig istället och jag lovar att jag är en snäll person som inte förställer mig bara för att jag befinner mig på internet.

Kram allesammans! smiley_small_hug.gif


Du är modig och stark som berättar! Må kraften vara med dig kompiskram.gif
ingrid fuxwall
Vet inte vad som hänt men skickar dig en varm tanke och hoppas att du snart mår bättre
MayaLisa
Fy för f*n, för så lågt stående människor som attackerar ngn som har det svårt av någon anledning. Eller som sänker sig till att attackera över huvud taget...
Det var länge sedan jag var härinne. så jag vet inte heller exakt vad som hänt här.
Skickar goa tankar åt ditt håll. smiley_small_hug.gif
Piccante
De som undrar kan kolla på min profil- gästboken till höger.
gnon49
Tyvärr är det ju oftast dom "goa o öppna" medlemmarna som råkar ut för sånt här. En misstänksam vresig gubbe som jag, klarar sig.
Hoppas o tror malcolm inser att 99,9% av medlemmarna är det dom ger ut sig för att vara i inläggen. Äkta vara. Då kan man diskutera både i lågt o högt tonläge. Fast lagom högt är att föredra förstås.

Jag förlåter dig att du kör SAAB, Malcolm. tongue.gif
Wilmer
Skickar en bamse smiley_small_hug.gif till dig Malcolm. Vissa får mer än sin beskärda del, hemskt att då också bli sparkad på thumbdown.gif Hoppas du nu får lite go' styrka här istället i framtiden!
ängsvädd
Stor kram till dig Malcolm. Jag är inte insatt i detta, har varit frånvarande från odla en längre tid.
Gita
CITAT (malcolm @ 17-03-2011, 23:23) *
Jag har funderat på om jag skall berätta och det skall jag nog trots allt Våren 1981 blev jag hämtad av polisen på mitt jobb, min dåvarande sambo hade tagit livet av vår son som var tio månader. Som ni säkert förstår så var det en traumatisk upplevelse, berättade detta för F som nu passade på att använda informationen mot mig vilket jag anser vara fullkomligt vidrigt. Ingen kan förstå hur eländigt livet var för mig efter denna händelse och jag har nog inte kommit över det ännu trots att det var många år sedan. Inte blev det lättare av att jag blev ensam med tre barn -97 heller då min hustru drabbades av en hjärntumör, lägg sedan till en stroke -05 och en till -08 så kanske ni kan förstå att jag inte mår helt perfekt. Hur det än är så behöver ingen tycka synd om mig, tyck om mig istället och jag lovar att jag är en snäll person som inte förställer mig bara för att jag befinner mig på internet.

Kram allesammans! smiley_small_hug.gif

Törs man fråga hur man tänker om man lämnar ut så djupt personliga tragedier till främlingar på ett internetforum?
Gita
malcolm
Tänkte inte alls är väl det enkla svaret, trodde aldrig att det skulle utnyttjas mot mig.
Gita
CITAT (malcolm @ 19-03-2011, 09:51) *
Tänkte inte alls är väl det enkla svaret, trodde aldrig att det skulle utnyttjas mot mig.

Självklart borde det inte utnyttjas mot dig, men sanningen är att allt kan utnyttjas och utnyttjas oftast också.
Gita
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon