silos
Jag känner starkt att det börjar bli dags för mig att dra mig härifrån. Människor som inte passa i den gemensamma formen som finns här kommer till slut att hånas av somliga härinne och vem kan stå ut med sådant???
Men samtidigt så finns det ju mycket som är bra härinne så kommer jag att besöka detta forum då och då.
Jag önskar er allihoppa en härlig vår!

ängsvädd
Men vad tråkigt silos sad.gif Jag hoppas du stannar kvar. Jag har själv tagit en jättelång paus från odla, men kollar nu ibland vad som händer. Du passar definitivt in här. Kram
AndersKbg
Ett suicide letter...du är snart tillbaka.

Välkommen då. Ha det gott så länge.
silos
CITAT (ängsvädd @ 18-03-2011, 10:29) *
Men vad tråkigt silos sad.gif Jag hoppas du stannar kvar. Jag har själv tagit en jättelång paus från odla, men kollar nu ibland vad som händer. Du passar definitivt in här. Kram


Jag stannar kvar,men paus vore nog nödvändig!Förresten jag har saknat dig! smiley_small_hug.gif
silos
CITAT (AndersKbg @ 18-03-2011, 10:31) *
Ett suicide letter...du är snart tillbaka.

Välkommen då. Ha det gott så länge.


Ha ha,jag skrev att jag känner starkt att .....jag har ännu inte kännt färdigt!
Jag har varit flera gånger härifrån förr,så det är klart att jag kommer tillbaka igen när jag känner för det.

Och du jag skall inte ta livet av mig,livet är alldeles för värdefullt för mig!
Ha det gott själv!
ängsvädd
CITAT (silos @ 18-03-2011, 12:43) *
Jag stannar kvar,men paus vore nog nödvändig!Förresten jag har saknat dig! smiley_small_hug.gif

Vad roligt biggrin.gif Jag har saknat dig också, och några andra. Jag tog en lååång paus från odla eftersom jag inte orkar med den hårda tonen. Jag kommer inte att vara särskilt aktiv här. Kram.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon