Sidor: 1, 2
Aqvakul
Jag har tillsvidare möjlighet att gå in och ta bort och kommentera i alla inlägg. För att underlätta mitt arbete så vore jag tacksam om ni mailade eller PM:ade era kontaktuppgifter till mig. Har ni synpunkter på den nya ordningen så får ni ta upp det med Göran...
Berith
CITAT (Aqvakul @ 01-04-2011, 05:45) *
Jag har tillsvidare möjlighet att gå in och ta bort och kommentera i alla inlägg. För att underlätta mitt arbete så vore jag tacksam om ni mailade eller PM:ade era kontaktuppgifter till mig. Har ni synpunkter på den nya ordningen så får ni ta upp det med Göran...

Det där får du nog förklara lite mer, hängde nog inte med där... g.gif

Menar du att du ska gå in och rätta eller plocka bort ur mina/andras inlägg? Och att du för att kunna göra det måste ha våra namn? Och adresser...?
Monica M zon 4
Jag förstår inte riktigt heller. Vill du ha alla forumisters kontaktuppgifter? Och vad exakt menar du då? Mejladress och namn?
Berith
a0a.gif

Neej nu kom jag ju på!!!

1 april! Gick nästan på det där hörrududu. slap.gif
Cacki
Jag anade det också och skulle precis fråga om han inte ville ha kontouppgifter till våra banker också. Fick dock ett tillfälligt fel på internetuppkopplingen och hann inte skriva något.
Blomstertanten
rotfl.gif
sommarhumla
Hahaha lustigkurre där smile.gif
*Stintan*
rotfl.gif
Blomstertanten
Sitter här och funderar på hur många som gick på det?
Och hur många som gick i taket tongue.gif
Gossen Ruda
Det tog ungeför 3 sekunder att komma på vad det var frågan om. Var på bettet efter att ha läst GP:s två aprilskämt. biggrin.gif
Irene_L
rotfl.gif Den var bra!

Jag hade precis lurat sonen så jag såg direkt att det var ett aprilskämt men ett bra försök var det! bravo.gif

herkules
jag som blev så glad och så var det bara ett skämt sad.gif
VitaFingrar
CITAT (herkules @ 01-04-2011, 08:25) *
jag som blev så glad och så var det bara ett skämt sad.gif


Du kan säkert få skicka honom dina kontaktuppgifter ändå om du frågar snällt. smile.gif
*Stintan*
CITAT (VitaFingrar @ 01-04-2011, 08:30) *
Du kan säkert få skicka honom dina kontaktuppgifter ändå om du frågar snällt. smile.gif


rotfl.gif
herkules
CITAT (VitaFingrar @ 01-04-2011, 08:30) *
Du kan säkert få skicka honom dina kontaktuppgifter ändå om du frågar snällt. smile.gif


du fattade kanske inte att jag menade själva modereringsbiten?
VitaFingrar
CITAT (herkules @ 01-04-2011, 09:18) *
du fattade kanske inte att jag menade själva modereringsbiten?


Du fattade kanske inte att det var ett skämt?
Uggi
confused.gif rotfl.gif
Ha en fortsatt bra dag!
Alba
Det blev en rolig start på dagen. rotfl.gif
Red Top
När jag såg det vid 5-tiden i morse förstod jag inte att det var ett skämt. blush.gif Hade alldeles glömt att det var 1:a april, så jag tänkte: "Va' fan! Vad ska han med våra kontaktuppgifter till? De finns ju redan på Odla.nu" Sen tänkte jag "Varför är det inte Göran som informerar om det här?" [attachment=59334:th_bag.gif]

Den var bra AQ! [attachment=59333:hilarious.gif]

Nu känns det redan bättre i gråvädret. kompiskram.gif
Huggorm
Det roligaste var att Berith genast nappade laugh.gif
Red Top
CITAT (Huggorm @ 01-04-2011, 11:06) *
Det roligaste var att Berith genast nappade laugh.gif

Den tanken for oxå genom mitt trötta huvud. "Vilket himla liv det kommer att bli i dag."
herkules
CITAT (VitaFingrar @ 01-04-2011, 09:21) *
Du fattade kanske inte att det var ett skämt?

haha, nä det gjorde jag faktiskt inte.
Monaxe

Bästa aprilskämtet på länge!

(Fast det hade allt varit väldigt bra en "riktig" moderator)
Wilmer
Fniss, detta är ett grymt skämt!!! Jag gick på det på sätt och vis får jag erkänna kompiskram.gif

CITAT (Aqvakul @ 01-04-2011, 05:45) *
Jag har tillsvidare möjlighet att gå in och ta bort och kommentera i alla inlägg. För att underlätta mitt arbete så vore jag tacksam om ni mailade eller PM:ade era kontaktuppgifter till mig. Har ni synpunkter på den nya ordningen så får ni ta upp det med Göran...

Undrar om Göran hinner få några klagomål giggle.gif
*Stintan*
CITAT (Red Top @ 01-04-2011, 11:00) *
När jag såg det vid 5-tiden i morse förstod jag inte att det var ett skämt. blush.gif Hade alldeles glömt att det var 1:a april, så jag tänkte: "Va' fan! Vad ska han med våra kontaktuppgifter till? De finns ju redan på Odla.nu" Sen tänkte jag "Varför är det inte Göran som informerar om det här?" [attachment=59334:th_bag.gif]

Den var bra AQ! [attachment=59333:hilarious.gif]

Nu känns det redan bättre i gråvädret. kompiskram.gif


Konstigt men exakt så reagerade och tänkte jag också först när jag läste det. giggle.gif
Huggorm
CITAT (Wilmer @ 01-04-2011, 11:33) *
Undrar om Göran hinner få några klagomål giggle.gif

Kan tänka mig att han suckar trött över de ständiga besvären med det här forumet biggrin.gif
Wilmer
Ash, jag hoppas han får betalt för det. Jag har i allafall beställt perenner angel_not.gif
Anma
Den var riktigt bra Aq! biggrin.gif
Gunilla T
CITAT (Aqvakul @ 01-04-2011, 05:45) *
Jag har tillsvidare möjlighet att gå in och ta bort och kommentera i alla inlägg. För att underlätta mitt arbete så vore jag tacksam om ni mailade eller PM:ade era kontaktuppgifter till mig. Har ni synpunkter på den nya ordningen så får ni ta upp det med Göran...


rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif
andersen
Jag gick på det,och tänkte va bra äntligen. biggrin.gif
Aqvakul
Jag varnar er. Säg inget olämpligt för då raderar jag ert konto... och skratta inte...
Anma
CITAT (Aqvakul @ 01-04-2011, 13:56) *
Jag varnar er. Säg inget olämpligt för då raderar jag ert konto... och skratta inte...

Men hjärtat, har du fått storhetsvansinne? coolgleam.gif
flirting.gif
pejori
Här är en till, som gick på det.
Tog ett par svar, innan jag fattade.
Är lättlurad tydligen blush.gif blush.gif
Blomstertanten
CITAT (Aqvakul @ 01-04-2011, 13:56) *
Jag varnar er. Säg inget olämpligt för då raderar jag ert konto... och skratta inte...

rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif
anne-li i olofstorp
rotfl.gif rotfl.gif
Tur att det är 1:a april heeeeeela dagen!!!! tummenupp.gif giggle.gif rotfl.gif
Aqvakul
Lägg ner nu, detta är väl inget aprilskämt heller...
Kryddan03


wink.gif
omk
CITAT (Aqvakul @ 01-04-2011, 16:16) *
Lägg ner nu, detta är väl inget aprilskämt heller...


giggle.gif
Aqvakul
[attachment=59348:APRILS_1.JPG]
mojan
CITAT (Huggorm @ 01-04-2011, 11:06) *
Det roligaste var att Berith genast nappade laugh.gif


Det var min första tanke också. whistling.gif

Det ar ett mycket bra aprilskämt. Tack för dagens fniss. tummenupp.gif
Klint
rotfl.gif bravo.gif
Aqvakul
En upplysning: Idag är det första april, då kan man inte lita på att allt som sägs är sant. En del t.o.m. luras lite... kompiskram.gif
xlxl67
CITAT (Aqvakul @ 01-04-2011, 05:45) *
Jag har tillsvidare möjlighet att gå in och ta bort och kommentera i alla inlägg. För att underlätta mitt arbete så vore jag tacksam om ni mailade eller PM:ade era kontaktuppgifter till mig. Har ni synpunkter på den nya ordningen så får ni ta upp det med Göran...


Haha underbart! Inga konstigheter förrän jag såg Blomstertanten. Tyckte snarare att det var på tiden att ngn sådan klok snubbe fick moderera... alien.gif
Fenja
En riktig fullträff Aqvakul! Uppskattar särskilt reaktionerna på det ... tongue.gif
Mvh
Fenja
Biggan_
Haha! Den var bra Aq! tummenupp.gif bravo.gif
Motti
Hoppas inte det är ett första Aprilskämt naughty.gif låter bra att någon kan sätta stopp för personliga påhopp eller som kan sätta gränser för vad som är ackseptabelt:)Mycket positivt på alla vis.
Anma
CITAT (Motti @ 01-04-2011, 23:17) *
Hoppas inte det är ett första Aprilskämt naughty.gif låter bra att någon kan sätta stopp för personliga påhopp eller som kan sätta gränser för vad som är ackseptabelt:)Mycket positivt på alla vis.

Läster du aldrig i tråden, bara första inlägget eller? Det är ett aprilskämt.
Motti
Ja men det var himmla synd tycker jag och ett himmla dåligt Aprilskämt i så fall!borde finnas en moderator som har koll här.
Monica M zon 4
Äsch! blush.gif Kunde väl aldrig drömma om att Aquakul kunde skämta med oss på det viset! bravo.gif
Berith
CITAT (Huggorm @ 01-04-2011, 11:06) *
Det roligaste var att Berith genast nappade laugh.gif

kiss.gif

Såklart att jag reagerade, har ju sagt flera gånger förut att jag inte vill ha nån aktiv medlem som sprätter runt bakom scenen. naughty.gif

(Visst är det flera/många som pratat om att vara anonyma bakom nicken i en tråd om att lämna ut uppgifter till andra medlemmar här? Kommer inte ihåg exakta tråden nu... Där sägs det att man inte ska göra det, men ni skulle utan vidare vilja att en annan aktiv medlem automatiskt får tillgång till just dom uppgifterna som moderator? Nej! jag har inget att dölja, och jag räknar kallt med att Aq redan kollat våra uppgifter så långt han kommit åt dom. flirting.gif )
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon