Sylvia
Här är bild på mitt vackra äpple. Ingen trickbild, utan det är ett riktigt äpple som man han haft en klisterlapp med bild över medan den har mognat!! Det kom i en vacker ask inlindad i silkespapper.
Hannele
Silvia, fräckt!
Jag har lagat hjärte-landgång och fått hjärte-godis och rosor! wub.gif

Åsa, mälardalen zon 2
ICA sålde liknande äpplen med God jul på till jul(det har de gjort de senaste åren), de kostade ganska mycket men alla hjärtansdags äpplen har jag inte sett tidigare.
kryddan
jag fick rosor..... (det funkade som vanligt inte med mina antydningar - måste lära mig att bli mera tydlig laugh.gif ) och så musik - mysigt!
zaaritha
Röda tulpaner! Jag älskar tulpaner.
M-B
kerstin z5-6


Här får ni en ros av mej , tagen idag på morgonen , just slagit ut i växthuset.

laugh.gif laugh.gif laugh.gif Jag fick många fina själv idag smile.gif
Iris i V-botten
Tack Kerstin!

Underbart vacker.
Inga från Närke
Hej på er alla

En liten glimt av våren är det idag. Solen lyser och det är strålande väder.

Vad jag fick på Alla Hjärtans dag, jo ett par fina örhängen.

Vill samtiigt hälsa till er alla och önska en trevlig vår.

Till dig Kerstin z5-6. Har du värme i ditt växthus eftersom du får rosorna att blomma vid denna tidpunkt?
Kajsa
Vilken ros Kerstin, är det någon av dina snittrosor du fått rötter på??
Blommar den så tidigt i växthuset, inte illa. Så avundsjuk jag blir. rolleyes.gif
lilla mamma
Inte något!!!!!!! J-a karl. Jag fick en hemtrevnad förra helgen.

Jag tror att mannen saknar självbevarelsedrift. Det här ska han få äta upp,
jag lovar
kerstin z5-6
Ja jag håller + 10 -19 året runt ,vattenburet via pelletspannan smile.gif
.Denna ros är Swartze madonna,ej rotäkta -hade inte hjärta att ta bort knoppen när den kom fram i slutet av januari smile.gif

Lite mindre svartröd är den antagligen pga näringsbrist -Men visst behövs den nu smile.gif

har hittat knopp på citronen i dag -nu vaknar de eftersom smile.gif
Veganvarg
Får säga samma sak som lilla mamma....
Ingenting sad.gif

Vet inte vad det är... Om han skiter i om jag är glad eller inte, eller om han är så trög att han inte förstår vad lite uppmärksamhet kan göra för ens glädje..
Tesa
...samma som veganvargen och lilla mamma.... nada... sad.gif ledsen blev jag för när jag konfronterade honom så verkade han inte ha tänkt tanken ens...
Hannele
CITAT (Tesa @ 15-02-2004, 22:28)
nada... sad.gif ledsen blev jag för när jag konfronterade honom så verkade han inte ha tänkt tanken ens...

Tesa, vad köpte åt honom då...? rolleyes.gif
Annika Ljunggren
Jag fick MASSOR av omtanke. wub.gif

Hade en jättemysig dag!

biggrin.gif
cinis74
Jag fick en röd handväska till mina nya röda stövlar. Sambon fick en flaska whiskey...... tongue.gif
digitalkarin
Jag fick ett par boxertrosor med en massa hjärtan på av min flickvän och hon fick en hemkomponerad rosbukett av mej. (Limegröna rosor med lila nejlikor och ginst, ganska fint tyckte jag!)

Och så blev jag bjuden på kammarkonsert. Jättemysigt!

Ni som inte blev uppvaktade alls; vad gav ni åt era respektive då? Hoppas de fick fina saker, så att de kommer ihåg att uppvakta er tillbaka nästa år!
Veganvarg
Jag gav min pojkvän en miniros med en vacker kruka till.
Varje år på alla hjärtans dag, sin namnsdag, fördelsedag osv får han nånting, och jag brukar försöka se till att vi gör något mysigt ihop...

Men, det är tungt när han inte orkar ge nånting tillbaka...
Ullet
Ett litet silverhjärta m kedja fick jag. Den ganske svåre mannen att fixa nåt till fick en fin rostfri oljeflaska till matlagningen, det var uppskattat. Sen var det hjärtformad mat i långa banor o massor med uppmärksamhet, vilket inte är alldeles fel. biggrin.gif
Tesa
CITAT (Hannele @ 15-02-2004, 23:22)
CITAT (Tesa @ 15-02-2004, 22:28)
nada... sad.gif  ledsen blev jag för när jag konfronterade honom så verkade han inte ha tänkt tanken ens...

Tesa, vad köpte åt honom då...? rolleyes.gif

...han fick både godishjärtan och hjärtesemlor som jag gjort alldeles själv(nästan iaf).... jag hade varit nöjd om han bara varit medveten om att han borde tänkt tanken så jag tycker inte jag kräver så mycket, faktiskt. Han kunde ha sagt det när han fick av mig att-
-Ojdå, jag som inte hittat på nåt!!
det hade räckt
Tommy
Jag och Gumman var på Södertälje - Brynäs. Efteråt åt vi grekiskt, gick på puben och bodde kvar i Södertälje på Torpa Pensionat.

Fick en trisslott utan vinst oxå. Gumman fick lite kärlek smile.gif
lilla mamma
Tommy, lite kärlek?!
den var fin den.
Min gubbe, han fick en bit av sin bästa vän;General (portionssnus), 8 par strumpor och mat han tyckte om. sedan åkte han och jobbade.

ÅÅÅÅH så romantiskt.
estet
Jag fick chokladhjärtan och jag gav en hälsning i dagstidningen. Tyvärr såg han den inte utan jag fick leta reda på den bland 1000 andra. smile.gif
Sen skulle vi ut och äta men det var fullbokat på vår restaurang, ska prova i helgen som kommer.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon