Full version: Ny på youtube
Christa
Nu har jag registrerat mig på youtube men känner mig lite vilsen.

Vilket är bästa sättet att lägga upp ett bibliotek med filmer som jag vill se igen?

Några hamnade i en kö längst ner på sidan. Finns dom kvar nästa gång jag loggar in?

Kan man ha kvar kön eller kan man flytta dom till något slags bibliotek?
Christa
Jag lyckade lägga filmer i "favoriter" när jag var inloggad tidigare men nu hittar jag inte "favoriter" någonstans.
Gossen Ruda
CITAT (Christa @ 05-04-2011, 12:28) *
Jag lyckade lägga filmer i "favoriter" när jag var inloggad tidigare men nu hittar jag inte "favoriter" någonstans.

Favoriterna är nog det bästa stället att lägga inslag man vill se igen. Favvisarna finns i en lista på din web-läsare nånstans i menyerna. Jag har en stjärna.
Christa
CITAT (Gossen Ruda @ 05-04-2011, 12:56) *
Favoriterna är nog det bästa stället att lägga inslag man vill se igen. Favvisarna finns i en lista på din web-läsare nånstans i menyerna. Jag har en stjärna.


Menar du den i Explorer? Jag hittade det nu i Youtube. Om man klickar på sitt användarnamn när man är inloggad så kommer en rad alternativ varav ett är favoriter.

Kön jag lade filmer i tidigare idag hittar jag dock inte så den verkar försvinna när man loggar ut om jag inte gjort något fel.
Gossen Ruda
Fördelen med att ha favvisarna i IE är att man behöver inte vara inloggad på YouTube för att hitta dem. Kön längst ner försvinner när man lämnar YouTube.
Christa
CITAT (Gossen Ruda @ 05-04-2011, 14:26) *
Fördelen med att ha favvisarna i IE är att man behöver inte vara inloggad på YouTube för att hitta dem. Kön längst ner försvinner när man lämnar YouTube.


Jag tycker favoritfunktionen i min nya version av Explorer är knölig. Jag har massor av favoriter och det är hopplöst att bläddra bland dom i den nya versionen så jag har nästan slutat använda den helt.

Jag gör worddokument istället och kopierar in länkarna där.
skånepåg
Hehe explorer e inget vidare för nåt tongue.gif
Skaffa Firefox så kan du lägga allt i mappar och undermappar bland bokmärken ^^
Och en jäkla massa andra saker men för youtube har du ju favoriterna och din egen kanal lätt tillgängligt i youtube tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon