Full version: Du är vad du äter?
merlin68
Sak kolla på Du är vad du äter ikväll. Det är andra gången jag ser programmet. Vad tycker ni, är programmet tummenupp.gif eller thumbdown.gif ?
*Stintan*
Nä ska inte kolla, jag gillar inte Anna Skipper.
pejori
Nix. Gillar inte den typen av program. thumbdown.gif
Anki på Öland
Har inte den kanalen men blir förbannad varje gång hon är med som trailer för programmet på TV4 - måste hon vara så nedlåtande och oförskämd mot dom hon hjälper!! thumbdown.gif
pa kalmar
Nej, verkligen inte. Har viktigare saker för mig.
Christa
Har inte kanalen, annars hade jag nog kollat och sett vad det handlar om.
merlin68
Anna Skipper var trevlig tycker jag. Tjejen i dagen program var jättetrevlig och rar och med glimten i ögat, hoppas att det har gått riktigt bra för henne sedan dess bravo.gif
malcolm
Gillar programmet! tummenupp.gif
Överbölingen
Inte min grej.
Christa
CITAT (malcolm @ 14-04-2011, 21:41) *
Gillar programmet! tummenupp.gif


Har det gett dig någon inspiration?
Aqvakul
Jag tittar inte, får rysningar av Anna Skipper.
CurlySue
japp, igår hade de pizzapromenaden utanför min kolonilott , det är närmsta grannens hus man ser till höger i början yahoo.gif , och sen är min underbara mat-mentor Åsa med och pratar med deltagaren om matberoende.
wub.gif
batski
Jag har ingen tv fn, men tittade ibland under första säsongen och tyckte det var kul, även om jag tycker att hennes attityd kan bli lite väl mycket ibland. Men hon är absolut inte helt ute och cyklar
malcolm
CITAT (Christa @ 15-04-2011, 07:26) *
Har det gett dig någon inspiration?

Njae men visst får man sig en tankeställare emellanåt.
Christa
CITAT (malcolm @ 15-04-2011, 10:45) *
Njae men visst får man sig en tankeställare emellanåt.


Hur stor betydelse tror du att kost och motion har för hur man mår och risken att bli sjuk?

Vad tycker du är speciellt tänkvärt av det som de berättat i programmet?

zaaritha
Avskyr "besserwissern" Skipper!
Otrevlig människa!
Motti
Tycker Anna Skipper är ett skämt ,har bekantar som set henne bra dragen på diverse krogar i Stockholm och hon är inte alls den hon utger sig för att vara,Sist såg jag henne på Sveriges Mästerkock där hon satt och drack vin men enligt henne åt hon "bara "fisk.Att gå in som programledare som renlevnadsmänniska och sen sitta på krogen och bli full tycker inte jag är att leva som man lär.Hela hennes tv program är grov överdrifft ,att skräma människor som hon gör och hota med att de kan dö när som helst !kanske är det bara showbizznis men jag tittar helst på något annat än Anna Skipper.
Tikka
CITAT (merlin68 @ 14-04-2011, 19:19) *
Sak kolla på Du är vad du äter ikväll. Det är andra gången jag ser programmet. Vad tycker ni, är programmet tummenupp.gif eller thumbdown.gif ?



Jag tycker thumbdown.gif
pejori
CITAT (Motti @ 15-04-2011, 21:21) *
Tycker Anna Skipper är ett skämt ,har bekantar som set henne bra dragen på diverse krogar i Stockholm och hon är inte alls den hon utger sig för att vara,Sist såg jag henne på Sveriges Mästerkock där hon satt och drack vin men enligt henne åt hon "bara "fisk.Att gå in som programledare som renlevnadsmänniska och sen sitta på krogen och bli full tycker inte jag är att leva som man lär.Hela hennes tv program är grov överdrifft ,att skräma människor som hon gör och hota med att de kan dö när som helst !kanske är det bara showbizznis men jag tittar helst på något annat än Anna Skipper.



Tycker hon mest är ute efter att sälja sig själv och sina egna idéer än att hjälpa.
Hon är dessutom nedlåtande mot deltagarna. thumbdown.gif
Motti
håller med dig Pejori nedlåtande, lite Gordon Ramsey över henne ,först knäcker vi dom sedan när de börjar gråta så bygger vi upp dom :(Den som är överviktig är ju väldigt medveten om att de är överviktiga och varför, att sedan köra ner deras ansikten i den mat de äter tycker jag är förnedrande för den som har problemet.Måste väl finnas ett annat sätt att få människor att inse att de äter fel ?
pejori
CITAT (Motti @ 15-04-2011, 23:13) *
håller med dig Pejori nedlåtande, lite Gordon Ramsey över henne ,först knäcker vi dom sedan när de börjar gråta så bygger vi upp dom :(Den som är överviktig är ju väldigt medveten om att de är överviktiga och varför, att sedan köra ner deras ansikten i den mat de äter tycker jag är förnedrande för den som har problemet.Måste väl finnas ett annat sätt att få människor att inse att de äter fel ?


Precis.
Hennes metoder gör i mina ögon, mer skada än nytta.
Dålig självbild har dom redan.
Motti
Precis !att dessutom få veta att hon själv inte lever som hon lär gör mig arg och att hon dessutom gärna solar sig i kändis sfären och går på alla möjliga tillställningar och då äter hon deffenitivt inte Mungobönor och dricker vatten eller grönsaksdrinkar.Såg ni Trailern om hennes nya program där hon tar sig ann en tjej som visserligen är krafftigt överviktig men där hon ifrågarsätter hur hon kan stå på benen och om hon vill leva tills hon är 25 år !vilket jäkla skitsnack.-Men helt klart är ju att den tjejen lever fel om hon äter 20 Piroger plus pizza varje vecka men inte dör man av det när man är 25 år av övervikt .
netha
Har sett ett progr, det räcker.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon