Full version: Köp & Sälj
mamamaggan
Var in och försökte lägga in en annons under Köp& Sälj men det går inte. Varför ?

Har satt in annons förut , förra året , och då funkade det .
mojan
Jag har inte använt funktionen sen sidan ändrats men jag kom ihåg från tidigare att det tar ett tag. Gissar att annonsen ska granskas och godkännas.
Så vi inte börjar sälja haschplantor till varandra... devil.gif
mamamaggan
Men jag får upp texten " Åtkomst nekas " , det är inte så att det dröjer innan annonsen läggs upp.
mojan
Aha! Det var något nytt. Då vet jag inte. sad.gif
Kontakta admin.
mamamaggan

Tack för svar i alla fall !

Har jag gjort men jag tänkte om någon visste något , brukar gå lite snabbare att få svar här.
Myosotis
Jag kan inte ens komma åt köp&sälj sedan forumet gjordes om, jag kommer inte åt någon av rubrikerna längst upp så jag kan ens inte kontakta admin om att jag inte kommer åt dem... thumbdown.gif
mamamaggan
Ojdå , det var inte kul .


Det har löst sig. Trots meddelandet att jag inte har åtkomst så funkar det , efter granskning så får man in annonsen. Skumt !
Aqvakul
Information är tyvärr inte Odlas starka sida... rtfm.gif
Huggorm
Det värsta med Köp&sälj är väll att sökfunktionen tagits bort, nu måste man sitta och bläddra igenom alla annonser
mamamaggan
Håller helt och fullt med dig Huggorm.

Är man på jakt efter något specifikt så ......................................går det inget vidare nu !
Red Top
Ett jättestort tack till mamamaggan, som inspirerade mig att titta in på köp och sälj i dag. Har inte kikat där på säkert ett år. thanks.gif

Det här är vad jag hittade och köpte. Har länge suktat efter sådana bord och underbevattningsbrickor, men aldrig haft råd. Jag är så glad! [attachment=59885:smiley_happy093.gif]

Bilden är från annonsen.
Här är annonsen, om den inte är borttagen.

Växthusbord i aluminium
Biggan_
CITAT (Red Top @ 19-04-2011, 23:36) *
Ett jättestort tack till mamamaggan, som inspirerade mig att titta in på köp och sälj i dag. Har inte kikat där på säkert ett år. thanks.gif

Det här är vad jag hittade och köpte. Har länge suktat efter sådana bord och underbevattningsbrickor, men aldrig haft råd. Jag är så glad! [attachment=59885:smiley_happy093.gif]

Bilden är från annonsen.
Här är annonsen, om den inte är borttagen.

Växthusbord i aluminium


Jättefint bord! tummenupp.gif Där hade du verkligen tur!
Alba
CITAT (Huggorm @ 19-04-2011, 10:45) *
Det värsta med Köp&sälj är väll att sökfunktionen tagits bort, nu måste man sitta och bläddra igenom alla annonser


Jag tyckte det var ritkigt dåligt så jag frågade admin. och har fått svar.
Man kan fylla i sökrutan till höger på hemsidan och därefter välja att söka bara i annonser.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon