Full version: Problem med sidan ?
mamamaggan
Fler som har problem med sidan ? När jag scrollar så " tar " det inte utan det går en bit , stannar , går en bit och stannar .........................


Värst problem är det att skriva , texten kommer med c:a 10 sekunders fördröjning.


Har provat att logga ut och in igen , stängt ner sidan och gått in igen , stängt av hela datorn och startat om.
*Stintan*
Va skumt g.gif inte kul när det knasar. Här har jag inte märkt några problem.
mamamaggan
Inte roligt alls , det funkar som det ska på andra sidor , det är bara på den här det knasar sig.
Alba
Någon har skrivit om detta problem att sidan hackar när man scrollar. Tyvärr minns jag ju inte var eller vem.
Har du kollat under Support ?
Alba
Jag hittade det nu - det var under småprat.
Kolla vad Malcolm skriver - han hade samma problem.
mamamaggan
Nu har jag sökt och letat men inte hittat vad Malcolm skriver . Du kan inte lägga en länk Alba ?
malcolm
Jag kommer inte ihåg vad jag själv skrev men jag har valt 100% längst ner på sidan och så har jag zoomat till 125% och det funkar bra.
mamamaggan
Den varianten har jag redan provat , blir inte bättre för det utan ännu sämre..

Alba
Jag ser nu att jag glömde länken.
Sidan hackar

Det är nog ung. det som Malcolm säger här som jag läste.

Kolla även i Kontrollpanelen > mus > hjul om inställningen där har ändrats.

Min står på 3 och det fungerar bra.
Anna-Karin Lundberg
Det är helt knäppt här med! När sidan ska ladda ned så hoppar och blinkar det bara. När jag ska skriva så hoppar och blinkar det, men bara på den här sidan, inte på andra sidor. Det kan inte vara min dator, måste vara nåt med Odlas sida som är skumt.
*Stintan*
Har ni ändrat Odlas adress till http://forum.odla.nu
mamamaggan
Nu har det fixat sig . Uppdatering av Adobe Flash Player !
Motti
Plus att hälften av det du skriver försvinner när du gör ett mellanslag eller försöker backa och ändra i texten sad.gifnågot är ju helt fel här.
*Stintan*
CITAT (Motti @ 23-04-2011, 00:13) *
Plus att hälften av det du skriver försvinner när du gör ett mellanslag eller försöker backa och ändra i texten sad.gif något är ju helt fel här.


Du kanske också behöver uppdatera.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon