Eva i Skåne
När jag är ute på forumet saknar jag Anns inlägg och tänker ofta på hur hon har det nu. Ibland hajar jag till för fotot, men det är ju inte Ann som är tillbaka och skriver. Det är inte enda fotot som används av två. Synd att de inte är upptagna när en lagt in det i sin signatur.
Helen i Skåne
Ja du Eva, jag hajar också till när jag ser bilden... Igår fick jag mail med en nyårshälsning ifrån Ann och Jan Erik. De skickade med en bild på blommande körsbärsträd som förebådar våren. Känns hoppfullt tycker jag. Jag hoppas att Ann kommer tillbaka till våren, på något sätt. wub.gif
Inga från Närke
Även jag har fått samma hälsning. Hoppas att det blir ett bra 2003 för Ann.

Appropå signaturbilder.
Personligen tycker jag det är lite kul att byta t.ex. efter årstider eller humör.
Signaturen (namnet) är väl det viktigaste, att man inte byter den hur som helst, för den är ju mer personlig, man vet att det är samma man pratar med, tycker jag.
Men som tur är så är smaken som baken 2-delad.
Gunvor Nilsson
Till Ann
Ett Gott Nytt År 2003!
om du inte ser detta själv kanske någon kan framföra min hälsning till dej! rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon