Full version: ampelsäv och katt
kryddan
Köpte mig en ampelsäv som jag tänkte skulle få stå och spreta lite fint i gästrummet.. Aha - tänkte vår pisse: Matte har äntligen fattat att jag vill ha gräs i vartenda fönster laugh.gif Tugg tugg, mums filibabba

Den är inte så dekorativ längre wacko.gif
Åsa K, zon 1
Skyll dig själv biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Du får odla havre till kissen så låter han kanske bli de "fina" växterna.
kryddan
Han har havre smile.gif .... men då måste han ju gå till köksfönstret... och det är ju lååångt borta när man myser i tv-soffan i gästrummet laugh.gif
Nutten
Känner igen det där, kryddan! Min katt har en växt i varje fönster som är tillåten att tugga på, men det är klart de inte är lika smaskiga som de alldeles nyinskaffade typerna med spröda, fina blad! Så vet hon också att jag måste aktivera mig i det hon gör då och vad bättre sätt att få mattes uppmärksamhet? tongue.gif laugh.gif wacko.gif
kryddan
Nej det är ju så: undras vad för bus jag ska hitta på nu så matte märker mig sleep.gif Dagens lista: vässa klorna på lp-skivorna, hoppa upp på köksbordet tre gånger under frukosten, galoppera fram och tillbaka i korridoren och jama vilt osv laugh.gif
kryddan
..en annan variant är att lägga sig eller ställa sig längst fram i soffan så att tv-bilden precis skyms.. eller att sätta sig mitt i tidningen som matte eller husse så oförskämt försöker läsa smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon