Full version: segt
Leia
Tittar in här på odla för första gången på evigheter känns det som och blir glad när jag känner igen några "gammla", hej på er! smile.gif

Men undrar om det är så här segt hela tiden? Det känns som en evighet innan ett inlägg blir postat?
Biggan_
CITAT (Leia @ 20-06-2011, 21:45) *
Tittar in här på odla för första gången på evigheter känns det som och blir glad när jag känner igen några "gammla", hej på er! smile.gif

Men undrar om det är så här segt hela tiden? Det känns som en evighet innan ett inlägg blir postat?


Hej Leia! Glad att se dej igen! kompiskram.gif
Det är segt på forumet när många är inne på samma gång! Jag såg att det var över 400 som var inne för en stund sedan!
Aqvakul
CITAT (Leia @ 20-06-2011, 21:45) *
Tittar in här på odla för första gången på evigheter känns det som och blir glad när jag känner igen några "gammla", hej på er! smile.gif

Men undrar om det är så här segt hela tiden? Det känns som en evighet innan ett inlägg blir postat?


Hej Leia! kompiskram.gif

Till och från har det varit segt och "hackigt", nästan hela tiden de sista tre dagarna.. (de bygger om forumet med hopp om att det ska bli bättre)
merlin68
Man varför så få aktiva? Borde vara värsta mötesplatsen egentligen men de flesta verka bara läsa utan att vara aktiva tyvärr.
Aqvakul
CITAT (Aqvakul @ 20-06-2011, 21:51) *
Hej Leia! kompiskram.gif

Till och från har det varit segt och "hackigt", nästan hela tiden de sista tre dagarna.. (de bygger om forumet med hopp om att det ska bli bättre)


Fast ju när jag sa det, så släppte det... whist.gif
Leia
ok, så då är det inte hela tiden alltså. smile.gif

hehe, nu gick det fort smile.gif
Eva i Skåne
Nu är det dags igen sad.gif Åtminstone hos mig.

Är det fler som har sirap i kommunikationen?

Jag tror jag måste ta en paus snart för att inte sitta och bli på dåligt humör...
Huggorm
Idag går det fort men igår var det segt, eller om det var i förrgår
Alba
Jag har inga problem med seghet varken idag eller igår.

Hej Leia - kul att se dig igen.
andersen
Jag brukar klaga på ett segt forum här på odla, och det går i perioder har så gjort i åratal.
Eva i Skåne
Idag är det ok igen för mig
Uggi
CITAT (Eva i Skåne @ 09-10-2011, 11:44) *
Idag är det ok igen för mig

Samma här. tummenupp.gif
Ugglemormor
Samma också här! .... tummenupp.gif man hinner ta en tupplur mellan paussen....... blink.gif men om de håller på med forumet så det förklarar det hela, så tänker inte stanna här mer och tro att felet ligger hos mig! . tummenupp.gif de får fixa det i lung och ro...... whistling.gif
*Stintan*
Har inte märkt av någon seghet alls på sista tiden.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon