Gossen Ruda
Vilket gräs? http://www.metro.co.uk/weird/870060-is-thi...-stupidest-sign
Lena i Torslanda
Rätt kul måste jag säga!
Iren
giggle.gif giggle.gif
Myosotis
laugh.gif
malcolm
giggle.gif
KatteLatte
Fick ihop det till 5 små tuvor, vid noggranare räkning.

Den som satt upp den skylten för att rädda dom bör enligt min åsikt hyllas som en hjälte istället för att skrattas åt som ni gör!!!!! nono.gif
batski
Hahaha laugh.gif
Aqvakul
Förslag till alternativ skylt:

Keep off the ungrass
Huggorm
Ungefär som den skylten med den klassiska texten: "Warning, this sign has sharp edges"
Aqvakul
CITAT (Huggorm @ 09-08-2011, 16:43) *
Ungefär som den skylten med den klassiska texten: "Warning, this sign has sharp edges"

giggle.gif
Peztis
giggle.gif

Trodde först att det var mot hundar (eller dess ägare, i alla fall) men läste sedan att så var inte fallet.

Ibland finns det pengar...
merlin68
Haha, ska också skaffa mig en sån och sätta upp på min maskrosgräsmatta laugh.gif
Rihane
Med tanke på ett tidigare inlägg från Gossen och rubriken på tåten och den obefintliga gräsmattan tänkte jag först på ett annat gräs blink.gif
Aqvakul
CITAT (Rihane @ 09-08-2011, 20:44) *
Med tanke på ett tidigare inlägg från Gossen och rubriken på tåten och den obefintliga gräsmattan tänkte jag först på ett annat gräs blink.gif

giggle.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon