Full version: Mailen
Gossen Ruda
Meriona efterlyser lite mer småprat i småprat så jag ställer min fråga här istället för i datorfrågor. Jag får inte längre upp någon brevikon i startfältet när det ramlar in mail. Jag har inte medvetet tagit bort något, vad kan ha hänt? Win XP och IE8.
Meriona
Vilket mailprogram har du då Gossen?
gnon49
Har du tittat på egenskaper i aktivitetsfältet. Där går att anpassa vilka ikoner som skall synas, döljas eller visas beroende på aktivitet. Bara en tanke.
Gossen Ruda
CITAT (Meriona @ 19-10-2011, 21:20) *
Vilket mailprogram har du då Gossen?

Det kanske jag skulle skrivit också, Outlook Express 6.
Meriona
Aha, då vet jag inte, jag har bara vanliga Outlook, och där ställer man in under inställningar. Men att saker och ting ändrar sig utan att man gjort nåt känner jag igen, det händer både i ekonomiprogram och annat på jobbet. Det är väl hustomten gissar jag.

Gossen Ruda
CITAT (gnon49 @ 19-10-2011, 21:25) *
Har du tittat på egenskaper i aktivitetsfältet. Där går att anpassa vilka ikoner som skall synas, döljas eller visas beroende på aktivitet. Bara en tanke.

En bra tanke. Mailen stod som dold vid inaktivitet så ikonen fanns men var dold. Ändrade till alltid synlig och det verkade fungera. Tack.
Meriona
Och så säger de att ungdomarna är duktiga på datorer. biggrin.gif
gnon49
Fast den borde ju ploppa fram när outlook går igång och blir aktivt. Men ok, det märker du säkert om det funkar.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon