Full version: GRATTIS Natur liv!
Eva i Skåne
Ett stort GRATTIS på 50-årsdagen!!! yaay.gif rose.gif


[attachment=65903:paketer.gif]
Natur liv
Tackar, tackar!!!

smile.gif smile.gif smile.gif

Tänk att det är så här det känns att gå från 40+ till 60-
Myosotis
Grattis!
Lokan
Grattis! blomma.gif Nu är det bara andra hälften kvar! laugh.gif
Biggan_
Grattis! blomma.gif

Meriona
GRATTIS SÅ IN I HOPPSAN!

hbd.gif yaay.gif blomma.gif smiley_small_hug.gif
Uggi
Grattis, hoppas att dagen har varit fin!

blomma.gif yaay.gif hbd.gif
Aqvakul
Stort Grattis!
rose.gif blomma.gif yaay.gif hbd.gif yaay.gif blomma.gif rose.gif
malcolm
GRATTIS! rose.gif blomma.gif
Klint
Hoppas du hade en toppendag!!
Nu börjar det på riktigt!
ett försenat men

HJÄRTLIGT GRATTIS
Natur liv
smile.gif smile.gif smile.gif smile.gif smile.gif
Tackar så jättemycket för alla gratulationer! Trevligt att vakna till att ha blivit så uppmärksammad. Nu när jag har sovit i tolv timmar kan jag kanske fira litegrann, imorgon blir det middag med barn och ett par kompisar. Paket har jag fått och öppnat förstås. Glas, blommor, hemmagjorda salvor och fotsalt, ylleunderställ och inte minst presentkort på Granngården. Tänk, va människor vet vad jag trivs med.

De flesta gratulanter träffade jag redan i augusti då jag ordnade födelsedagsfest vid torpet. Jag ville ta chansen att visa släkten och vännerna mitt "nya" 1600-talstorp och det var lättare på sommaren än nu i november. Speciellt glad blev jag att min pappa kom ända från Småland, inte så lätt för en 81-åring som drabbats av blodproppar, men han haltade fram och tog sig runt i terrängen. Med rullator och stark vilja tog han sig till och med in i torpet.

Tack alla, än en gång!!!
smile.gif smile.gif smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon